Класи
Предмет
|
8-А
|
8-Б
|
8-В
|
Українська мова
|
Адреса зворотного зв'язку: nataliamovchan15@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання: Поняття
про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Контрольна робота.
Тестування
Джерела інформації : матеріали підручника та інших
довідників, відеоуроки
Виконання завдання: Ткачук тестові завдання після теми « Відокремлені
другорядні члени речення » ( два варіанти) на четвер .
Тема для опрацювання: Поняття
про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Відокремлені додатки та обставини. Розділові
знаки при них.
Зв'язне мовлення. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку
комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» з використанням відокремлених обставин.
Джерела інформації:
підручник Глазова ст. 238 - 247, повторити правила
Виконання завдання: написати
допис за визначеною темою, обсяг 2сторінки ( 1 листок )
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання: Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Відокремлені додатки та обставини. Розділові знаки при них
Джерела інформації: підручник Глазова ст. 238 - 247, опрацювати та вивчити правила
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=neW1xa1dsf8&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=71
Виконання завдання: впр. 424, 436, 445, також опрацювати тему в зошиті Ткачук
|
Електронна адреса для зворотного зв`язку:l.borusivna.sym@qmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема. Повторення в кінці року. Головні та другорядні члени речення. Розділові знаки у простому ускладненому реченні. Вправи 473, 475, 477. 18.05.2020 – 22.05.2020 Тема. Контрольна робота. Речення з відокремленими членами (завдання контрольної роботи в групі вайбер або діскорді) Тема. Повторення в кінці року. Словосполучення. Речення. Вправи 461, 464, 469 12.05.2020 – 15.05.2020 Тема. Контрольний письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень Опрацювати теоретичний матеріал на с.188-189 Вправи 321(усно), написати твір-опис місцевості на основі особистих спостережень 04.05.2020 – 08.05.2020 Тема. Відокремлені уточнювальні члени речення. 1. параграф 38 опрацювати; вивчити ОК про відокремлені уточнювальні члени речення. 2. подивитися відеоуроки https://www.youtube.com/watch?v=ojN52nDBhLo Відокремлені уточнювальні члени речення 8 кл 3. вправи 447, 451 (усно), 448, 452 (письмово) з підручника | |
Українська література
|
Адреса зворотного зв'язку: nataliamovchan15@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання: Контрольна робота. Письмовий твір - роздум на одну з тем: «Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало”)», «Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука “Місце для дракона”)», «Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”».
Джерела інформації: підручник Авраменко
Виконання завдання: написати твір - роздум до четверга, обсяг – 1 листок або 2 сторінки
12.05.2020 – 15.05.202012.05.2020 – 15.05.2020
Тема для опрацювання: Український гумор. Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника.
«Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
Джерела інформації: підручник Авраменко ст. 220 -248
Виконання завдання: прочитати повість, ст. 248 письмово завдання 10
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання: Український гумор. Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника.
«Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» – гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.
Джерела інформації: підручник Авраменко ст. 208 - 220
Виконання завдання: прочитати сторінки повісті, відповіді на запитання ст. 220, письмово завдання 1 - ст. 220 – портретні характеристики героїв
|
Електронна адреса для зворотного зв`язку:l.borusivna.sym@qmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Творчість письменників-земляків Підготувати невелике повідомлення. Підсумковий урок. Які вивчені твори з літератури сподобалися найбільше і чому? 18.05.2020 – 22.05.2020 Тема. Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. Посилання на відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sWUEK-NP8TM, https://www.youtube.com/watch?v=KL3QmbUfHco Характеристика образів. Відповіді на питання 4, 10 с. 250 (письмово) Тема. Контрольний письмовий твір на одну із тем: «Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В.Дрозда «білий кінь Шептало», «Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука «Місце для дракона»), «Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса «Вітька+Галя, або повість про перше кохання» 12.05.2020 – 15.05.2020 Тема.Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» – гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі, дружбу і перше кохання. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. 1.Опрацювати підручник Авраменка ст. 208 - 249 2. Посилання на відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=sWUEK-NP8TM&t=126s-Сюжет повісті; https://www.youtube.com/watch?v=EaYXDSvr4Zs 1 урок https://www.youtube.com/watch?v=vmG_qN2c-pg Буктрейлер до твору В. Чемериса "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання" 3.ДЗ: прочитати повість, аналіз змісту, відповіді на запитання с250 8,9. 04.05.2020 – 08.05.2020 Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона» Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. 1.Опрацювати підручник Авраменка ст. 187 - 207 2. Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=_rdpcD1qXNc ДЗ: повторити сторінки повісті, дати відповідь на запитання письмово на вибір 10, 11, 12 або 1 на ст.207 ( лише одне завдання із запропонованих, обсяг до 1сторінки) | |
Зарубіжна література
|
Завдання відсилати:
OVKostenko20@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
1.
Повторення і
узагальнення вивченого, с. 287 – 288.
2.
Список
рекомендованої літератури для читання на період літніх канікул:
Дж. Свіфт «Мандри Гуллівера»
О. С. Пушкін «Євгеній Онєгін»
М. Ю. Лермонтов «Герой нашого часу»
О. де Бальзак «Гобсек»
М. В. Гоголь «Ревізор», «Шинель»
Г. Ібсен «Ляльковий дім»
Б. Шоу «Пігмаліон»
Р. Бредбері «451˚ за Фаренгейтом»
М. Булгаков «Собаче серце»
18.05.2020 – 22.05.2020
1.
Інформація
про А. де Сент – Екзюпері. Опрацювати і створити анкету.
2.
Прочитати
казку – притчу «Маленький принц».
3.
Контрольна
робота. Різнорівневі завдання на с. 286 ( з I по IV р. ).
12.05.2020 – 15.05.2020
1.
Інформація
про А. де Сент – Екзюпері. Опрацювати і створити анкету.
2.
Прочитати
казку – притчу «Маленький принц».
3.
Контрольна
робота. Різнорівневі завдання на с. 286 ( з I по IV р. ).
04.05.2020 – 08.05.2020
1. Створіть сенкани до образів членів сім′ї Буби.
2. Есе «Як стати щасливим (щасливою) ?»
3. Розгорнута відповідь на питання:
- Чи потрібні сімейні традиції ? Які традиції ви хотіли б започаткувати у власній родині ? |
Завдання відсилати:
OVKostenko20@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
1.
Повторення і
узагальнення вивченого, с. 287 – 288.
2.
Список
рекомендованої літератури для читання на період літніх канікул:
Дж. Свіфт «Мандри Гуллівера»
О. С. Пушкін «Євгеній Онєгін»
М. Ю. Лермонтов «Герой нашого часу»
О. де Бальзак «Гобсек»
М. В. Гоголь «Ревізор», «Шинель»
Г. Ібсен «Ляльковий дім»
Б. Шоу «Пігмаліон»
Р. Бредбері «451˚ за Фаренгейтом»
М. Булгаков «Собаче серце»
18.05.2020 – 22.05.2020
1.
Інформація
про А. де Сент – Екзюпері. Опрацювати і створити анкету.
2.
Прочитати
казку – притчу «Маленький принц».
3.
Контрольна
робота. Різнорівневі завдання на с. 286 ( з I по IV р. ).
12.05.2020 – 15.05.2020
1.
Інформація
про А. де Сент – Екзюпері. Опрацювати і створити анкету.
2.
Прочитати
казку – притчу «Маленький принц».
3.
Контрольна
робота. Різнорівневі завдання на с. 286 ( з I по IV р. ).
04.05.2020 – 08.05.2020
1. Створіть сенкани до образів членів сім′ї Буби.
2. Есе «Як стати щасливим (щасливою) ?»
3. Розгорнута відповідь на питання:
- Чи потрібні сімейні традиції ? Які традиції ви хотіли б започаткувати у власній родині ? |
Завдання відсилати:
OVKostenko20@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
1.
Повторення і
узагальнення вивченого, с. 287 – 288.
2.
Список
рекомендованої літератури для читання на період літніх канікул:
Дж. Свіфт «Мандри Гуллівера»
О. С. Пушкін «Євгеній Онєгін»
М. Ю. Лермонтов «Герой нашого часу»
О. де Бальзак «Гобсек»
М. В. Гоголь «Ревізор», «Шинель»
Г. Ібсен «Ляльковий дім»
Б. Шоу «Пігмаліон»
Р. Бредбері «451˚ за Фаренгейтом»
М. Булгаков «Собаче серце»
18.05.2020 – 22.05.2020
1.
Інформація
про А. де Сент – Екзюпері. Опрацювати і створити анкету.
2.
Прочитати
казку – притчу «Маленький принц».
3.
Контрольна
робота. Різнорівневі завдання на с. 286 ( з I по IV р. ).
12.05.2020 – 15.05.2020
1.
Інформація
про А. де Сент – Екзюпері. Опрацювати і створити анкету.
2.
Прочитати
казку – притчу «Маленький принц».
3.
Контрольна
робота. Різнорівневі завдання на с. 286 ( з I по IV р. ).
04.05.2020 – 08.05.2020
1. Створіть сенкани до образів членів сім′ї Буби.
2. Есе «Як стати щасливим (щасливою) ?»
3. Розгорнута відповідь на питання:
- Чи потрібні сімейні традиції ? Які традиції ви хотіли б започаткувати у власній родині ? |
Англійська мова
|
e-mail : Liudmyla1806@gmail.com
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ)
25.05.2020 – 29.05.2020
25.05 (8-Б)
Тема: Урок узагальнення та систематизації знань лексики .
26.05 ( 8-А) Д/з Опрацювати Ex.1,3 p.96 SB
27.05 (8-А) Тема:
Урок узагальнення та
систематизації знань граматики .
(8-Б) Д/з
Опрацювати Ex.2,4,5 p.96 SB
28.05 (8-А) Тема:
Повторення вивченого матеріалу.
29.05 (8-Б)Д/з Опрацювати p.52 WB.
18.05.2020 – 22.05.2020
18.05 (8-Б) Тема: Підводне
життя в океані.
Вправи
на вживання лексики.
19.05
( 8-А) Д/з Опрацювати Ex.1,2 p.51 WB, Notions and Functions.
20.05
(8-А) Тема: Урок узагальнення знань лексики.
(8-Б) Д/з
Опрацювати Ex.1,2,3 p.93 SB Повторити
вирази
21.05
(8-А) Тема: Служба порятунку
тварин.
22.05 (8-Б) Використання
лексики у читанні.
Д/з Опрацювати
текст Ex.2, p.94 SB, Ex.4, p.93 SB p.92 SB
12.05.2020 – 15.05.2020
11.05 (8-Б)
Тема: Лист до друга про літній відпочинок.
12.05 ( 8-А) Д/з Опрацювати
Ex.4 p.91 SB написати лист про свій
відпочинок за умовою вправи 5 стор. 91.
13.05 (8-А) Тема:
Світові океани. Тренування навичок читання.
(8-Б) Лексичні вправи.
Д/з Опрацювати Ex.2,3 p.92 SB Повторити правило GR8. Утворити 8
Речень (4 з have been, 4 з have gone)
14.05 (8-А) Тема:
Чому важливі океани?
15.05 (8-Б) Використання лексики у читанні.
Д/з Вивчити лексику з Check these words, підібрати
синоніми Ex.3(b)
p.92 SB
04.05.2020 – 08.05.2020
04.05 (8-Б) Тема: Опис новин у неофіційному листі.
05.05 ( 8-А) Д/з Опрацювати лист Ex.1,2 p.91 SB
06.05 (8-А) Тема: Різниця між ‘have been’ та ‘have gone’.
(8-Б)Граматичні вправи.
Д/з Опрацювати Ex.3 p.91 SB Повторити правило GR8. Утворити 8
Речень (4 з have been, 4 з have gone)
07.05 (8-А) Тема: ) Літній відпочинок у таборі
08.05 (8-Б) Використання лексики у читанні.
Д/з Опрацювати Ex.1,2, p.50 WB
|
e-mail : Liudmyla1806@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
25.05 (8-Б)
Тема: Урок узагальнення та систематизації знань лексики
26.05 ( 8-А) Д/з Опрацювати Ex.1,3 p.96 SB
27.05 (8-А) Тема:
Урок узагальнення та
систематизації знань граматики .
(8-Б) Д/з
Опрацювати Ex.2,4,5 p.96 SB
28.05 (8-А) Тема:
Повторення вивченого матеріалу.
29.05 (8-Б)Д/з Опрацювати p.52 WB.
18.05.2020 – 22.05.2020
18.05 (8-Б) Тема: Підводне
життя в океані.
Вправи
на вживання лексики.
19.05
( 8-А) Д/з Опрацювати Ex.1,2 p.51 WB, Notions and Functions.
20.05
(8-А) Тема: Урок узагальнення знань лексики.
(8-Б) Д/з
Опрацювати Ex.1,2,3 p.93 SB Повторити
вирази 21.05
(8-А) Тема: Служба порятунку
тварин.
22.05 (8-Б) Використання
лексики у читанні.
Д/з Опрацювати
текст Ex.2, p.94 SB, Ex.4, p.93 SB p.92 SB
12.05.2020 – 15.05.2020
11.05 (8-Б)
Тема: Лист до друга про літній відпочинок.
12.05 ( 8-А) Д/з Опрацювати
Ex.4 p.91 SB написати лист про свій
відпочинок за умовою вправи 5 стор. 91.
13.05 (8-А) Тема:
Світові океани. Тренування навичок читання.
(8-Б) Лексичні вправи.
Д/з Опрацювати Ex.2,3 p.92 SB Повторити правило GR8. Утворити 8
Речень (4 з have been, 4 з have gone)
14.05 (8-А) Тема:
Чому важливі океани?
15.05 (8-Б) Використання лексики у читанні.
Д/з Вивчити лексику з Check these words, підібрати
синоніми Ex.3(b)
p.92 SB
04.05.2020 – 08.05.2020
04.05 (8-Б) Тема: Опис новин у неофіційному листі.
05.05 ( 8-А) Д/з Опрацювати лист Ex.1,2 p.91 SB
06.05 (8-А) Тема: Різниця між ‘have been’ та ‘have gone’.
(8-Б)Граматичні вправи.
Д/з Опрацювати Ex.3 p.91 SB Повторити правило GR8. Утворити 8
Речень (4 з have been, 4 з have gone)
07.05 (8-А) Тема: ) Літній відпочинок у таборі
08.05 (8-Б) Використання лексики у читанні.
|
Електронна адреса для зворотного зв`язку:
valentynasydorova@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020 1.впр 3,4,5 ст91 (к) 2.впр1,2,3,4 ст50 (з) 3.впр2,3с92 (к) 4.впр1,2с51 (з) 5.впр1,2,3,4 с93 6.с52-53 (з) 7.с96 (к) 12.05.2020 – 15.05.2020 1.впр 3,4,5 ст91 (к) 2.впр1,2,3,4 ст50 (з) 3.впр2,3с92 (к) 4.впр1,2с51 (з) 5.впр1,2,3,4 с93 6.с52-53 (з) 7.с96 (к) 04.05.2020 – 08.05.2020 1. ст 88 впр 1, 2.(к) 2. ст86 Правила Conditionals ( type3) Wishes -вивчити 3.впр5,6,7ст89 (к) 4.впр 8,9,10 ст87 ( з) 5.ст48 (з)впр1,2, 6.ст48 (з)впр 3,4,5 |
Історія України
|
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Опрацювати
§33 уміти переказувати
18.05.2020 – 22.05.2020
Опрацювати §32 переглянути відео за
посиланням https://youtu.be/rckwvxMKQK0
завдання 14 ст.252 виконати письмово
12.05.2020 – 15.05.2020
Опрацювати §31 переглянути відео за посиланням
https://youtu.be/bjV_cFZFyB4 завдання 14 ст.244 виконати письмово
04.05.2020 – 08.05.2020
https://youtu.be/xZF4iZwqDeI |
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Опрацювати
§33 уміти переказувати
18.05.2020 – 22.05.2020
Опрацювати §32 переглянути відео за
посиланням https://youtu.be/rckwvxMKQK0
завдання 14 ст.252 виконати письмово
12.05.2020 – 15.05.2020
Опрацювати §31 переглянути відео за посиланням
https://youtu.be/bjV_cFZFyB4 завдання 14 ст.244 виконати письмово04.05.2020 – 08.05.2020 Опрацювати §30 переглянути відео за посиланням https://youtu.be/xZF4iZwqDeI ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв`язку:shevnatandr@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Скласти історичний портрет Пилипа Орлика ( письмово) , опрацювати параграф 29Тема.Внесок України у формування європейської цивілізації. 18.05.2020 – 22.05.2020 Тема Здобутки українського суспільства.Особливості суспільного життя України 16-18 ст.(письмово). 12.05.2020 – 15.05.2020
Практична робота: здійснити уявну мандрівку
до історико- культурних
пам'яток України( письмово).
04.05.2020 – 08.05.2020Тема.Культура України в другій половині 18 ст. https://youtu.be/PTP6DbVAE_8 Опрацювати §33 .Виконати завдання 13 стор.260(письмово). ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Всесвітня історія
|
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Повторити
§1-4
18.05.2020 – 22.05.2020
Опрацювати§28 завдання 16 ст.245 виконати
письмово.
12.05.2020 – 15.05.2020
Опрацювати§27 завдання 8 ст.237 виконати письмово
04.05.2020 – 08.05.2020
Опрацювати§26
|
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Повторити
§1-4
18.05.2020 – 22.05.2020
Опрацювати§28 завдання 16 ст.245 виконати
письмово.
12.05.2020 – 15.05.2020Опрацювати§27 завдання 8 ст.237 виконати письмово 04.05.2020 – 08.05.2020 |
Електронна адреса для зворотного зв`язку:shevnatandr@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Повторення по темі" Східний світ у 16-18 ст." Повторити&27,28. 18.05.2020 – 22.05.2020 Тема .Японія .Культура Японії .&27 опрацювати. 12.05.2020 – 15.05.2020 Тема. Китай в 16 -18 ст.&27(1-6)опрацювати. 04.05.2020 – 08.05.2020 Тема. Індія та Персія в 16- 18 ст. Опрацювати § 28.Виконати завдання 14 стор.245. ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Фізкультура
|
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема:
Футбол. Правила техніки безпеки на уроках футболу.
1.Комплекс
вправ для ранкової зарядки: ТУТ
2.Правила
техніки безпеки на уроках футболу: ТУТ
3.Вправи
з м’ячем: ТУТ
4.Презентація
« Правила гри у футбол»: ТУТ
Тема: Удари по м’ячу.
1.Ранкова руханка: ТУТ
2.Вправи на покращення координації і
спритності: ТУТ
3.Тактика володіння м’ячем: ТУТ
Тема:
Футбол. Удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи
1.Виконай
руханку: ТУТ
2.Вправи
на розвиток уваги, темпу та відчуття м’яча: ТУТ
3.Удари
по м’ячу: ТУТ
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема:
Техніка гри воротаря.
1.Ранкова
руханка – заряд позитивного настрою: ТУТ
2.Техніка
гри воротаря: ТУТ
3.Тренування
воротарів: ТУТ
Тема:Техніка виконання ударів по м’ячу,
що летить.
1. Ранкова руханка- заряд позитивного
настрою: ТУТ
2. Техніка ударів по м’ячу ,що летить: ТУТ
3. Вправи з м’ячем прийом, поворот і
удар: ТУТ
Тема:Техніки
ударів по м’ячу.
1.
Ранкова руханка- заряд позитивного настрою: ТУТ
3.
Техніка ударів по м’ячу після жонглювання: ТУТ
4.Андрій
Ярмоленко: історія розвитку футбольної кар’єри: ТУТ
12.05.2020 – 15.05.2020Кардіо тренування на покращення координації і спритності для дітей на дому:https://www.youtube.com/watch?v=Dsmx56Iw2MwВиконання вправ на техніку з м'ячем в домашніх умовах :https://www.youtube.com/watch?v=S7bObc_0kIE 04.05.2020 – 08.05.2020 Експрес тренування на всі групи м'язів вдома https://www.youtube.com/watch?v=nnLQMmRiX4UВиконання вправ для покращення ведення м'яча:https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0Виконання вправи з м’ячем.Качалка: https://www.youtube.com/watch?v=uLDLKSaAP7U ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема: Футбол. Правила техніки безпеки на уроках футболу.
1.Комплекс вправ для ранкової зарядки: ТУТ
2.Правила техніки безпеки на уроках футболу: ТУТ
3.Вправи з м’ячем: ТУТ
4.Презентація « Правила гри у футбол»: ТУТ
Тема: Удари по м’ячу.
1.Ранкова руханка: ТУТ
2.Вправи на покращення координації і спритності: ТУТ
3.Тактика володіння м’ячем: ТУТ
Тема: Футбол. Удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи
1.Виконай руханку: ТУТ
2.Вправи на розвиток уваги, темпу та відчуття м’яча: ТУТ
3.Удари по м’ячу: ТУТ
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема: Техніка гри воротаря.
1.Ранкова руханка – заряд позитивного настрою: ТУТ
2.Техніка гри воротаря: ТУТ
3.Тренування воротарів: ТУТ
Тема:Техніка виконання ударів по м’ячу, що летить.
1. Ранкова руханка- заряд позитивного настрою: ТУТ
2. Техніка ударів по м’ячу ,що летить: ТУТ
3. Вправи з м’ячем прийом, поворот і удар: ТУТ
Тема:Техніки ударів по м’ячу.
1. Ранкова руханка- заряд позитивного настрою: ТУТ
3. Техніка ударів по м’ячу після жонглювання: ТУТ
4.Андрій Ярмоленко: історія розвитку футбольної кар’єри: ТУТ
12.05.2020 – 15.05.2020Кардіо тренування на покращення координації і спритності для дітей на дому:https://www.youtube.com/watch?v=Dsmx56Iw2MwВиконання вправ на техніку з м'ячем в домашніх умовах :https://www.youtube.com/watch?v=S7bObc_0kIE 04.05.2020 – 08.05.2020 Експрес тренування на всі групи м'язів вдома https://www.youtube.com/watch?v=nnLQMmRiX4UВиконання вправ для покращення ведення м'яча:https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0Виконання вправи з м’ячем.Качалка: https://www.youtube.com/watch?v=uLDLKSaAP7U ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема: Футбол. Правила техніки безпеки на уроках футболу.
1.Комплекс вправ для ранкової зарядки: ТУТ
2.Правила техніки безпеки на уроках футболу: ТУТ
3.Вправи з м’ячем: ТУТ
4.Презентація « Правила гри у футбол»: ТУТ
Тема: Удари по м’ячу.
1.Ранкова руханка: ТУТ
2.Вправи на покращення координації і спритності: ТУТ
3.Тактика володіння м’ячем: ТУТ
Тема: Футбол. Удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи
1.Виконай руханку: ТУТ
2.Вправи на розвиток уваги, темпу та відчуття м’яча: ТУТ
3.Удари по м’ячу: ТУТ
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема: Техніка гри воротаря.
1.Ранкова руханка – заряд позитивного настрою: ТУТ
2.Техніка гри воротаря: ТУТ
3.Тренування воротарів: ТУТ
Тема:Техніка виконання ударів по м’ячу, що летить.
1. Ранкова руханка- заряд позитивного настрою: ТУТ
2. Техніка ударів по м’ячу ,що летить: ТУТ
3. Вправи з м’ячем прийом, поворот і удар: ТУТ
Тема:Техніки ударів по м’ячу.
1. Ранкова руханка- заряд позитивного настрою: ТУТ
3. Техніка ударів по м’ячу після жонглювання: ТУТ
4.Андрій Ярмоленко: історія розвитку футбольної кар’єри: ТУТ
12.05.2020 – 15.05.2020Кардіо тренування на покращення координації і спритності для дітей на дому:https://www.youtube.com/watch?v=Dsmx56Iw2MwВиконання вправ на техніку з м'ячем в домашніх умовах :https://www.youtube.com/watch?v=S7bObc_0kIE 04.05.2020 – 08.05.2020 Експрес тренування на всі групи м'язів вдома https://www.youtube.com/watch?v=nnLQMmRiX4UВиконання вправ для покращення ведення м'яча:https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0Виконання вправи з м’ячем.Качалка: https://www.youtube.com/watch?v=uLDLKSaAP7U ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Географія
|
25.05.2020 – 29.05.2020
§51-52, опрац параграфи, ст 254 пит №8,9 письмово в зошитіКиївська область. Природа регіону. Особливості природних умов і ресурсів.Населення. 18.05.2020 – 22.05.2020
Тема «Природа та населення свого адміністративного
регіону»
Географічне
положення, адміністративно –
територіальний устрій, історія формування і
розвитку
Київської області
12.05.2020 – 15.05.202004.05.2020 – 08.05.2020
§50 опрац. параграф ст.254 пит №3письмово в зошит
|
Електронна адреса для зворотного зв`язку:geography_3@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема:" Природа й населення свого адміністративного регіону .Київська обл." Відшукати в інтернеті відомості про Київську область , зробити короткий опис (письмово) 18.05.2020 – 22.05.2020 Тема:" Природа й населення свого адміністративного регіону .Київська обл." Відшукати в інтернеті відомості про Київську область , зробити короткий опис (письмово) 12.05.2020 – 15.05.2020 Тема:Релігія як явище культури. Світові релігії . Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні . Трудові ресурси . Економічно активне населення . § 50, 51, 52 Опрацювати параграфи , вивчити терміни і поняття , зробити опорний конспект дати письмово відповіді на запитання ст. 249 №1,2,3 04.05.2020 – 08.05.2020 Тема:Релігія як явище культури. Світові релігії . Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні . Трудові ресурси . Економічно активне населення . § 50, 51, 52 Опрацювати параграфи , вивчити терміни і поняття , зробити опорний конспект дати письмово відповіді на запитання ст. 249 №1,2,3 ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв`язку:geography_3@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема:" Природа й населення свого адміністративного регіону .Київська обл." Відшукати в інтернеті відомості про Київську область , зробити короткий опис (письмово) 18.05.2020 – 22.05.2020 Тема:" Природа й населення свого адміністративного регіону .Київська обл." Відшукати в інтернеті відомості про Київську область , зробити короткий опис (письмово) 12.05.2020 – 15.05.2020 Тема:Релігія як явище культури. Світові релігії . Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні . Трудові ресурси . Економічно активне населення . § 50, 51, 52 Опрацювати параграфи , вивчити терміни і поняття , зробити опорний конспект дати письмово відповіді на запитання ст. 249 №1,2,3 04.05.2020 – 08.05.2020 Тема:Релігія як явище культури. Світові релігії . Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні . Трудові ресурси . Економічно активне населення . § 50, 51, 52 Опрацювати параграфи , вивчити терміни і поняття , зробити опорний конспект дати письмово відповіді на запитання ст. 249 №1,2,3 |
Біологія
|
Попроцька С.П. psv_2008@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
1) Тема: Статеве дозрівання.
Джерела інформації:
-
Параграф
63;
Домашнє завдання:
- Виконати письмово таблицю на ст.278
2)Тема: Запліднення.
Ембріональний розвиток.
Джерела інформації:
-
Параграф
64;
Домашнє завдання:
-
Дайте
письмові відповіді на запитання 1-5 на ст.282
12.05.2020 – 15.05.2020
1) Тема: Узагальнення.
Джерела інформації:
-
Параграф
55-61;
Домашнє завдання:
- Виконати письмово тест-розподілення на
ст.270
2)Тема: Репродуктивна
система людини, будова та функції.
Джерела інформації:
-
Параграф
62;
Домашнє завдання:
-
Дайте
письмові відповіді на запитання 1-6 на ст.274
04.05.2020 – 08.05.2020
04.05-08.05
1) Тема: Імунна регуляція.
Джерела інформації:
- Параграф 60;
Домашнє завдання:
- Дати письмово відповіді на запитання 1-5 на ст.264
- Замалюйте самостійно схему «Види імунітету» .
2)Тема: Імунні порушення
Джерела інформації:
- Параграф 61;
Домашнє завдання:
- Дайте письмові відповіді на запитання 7-9 на ст.268
|
Зворотній зв'язок: voloshina_55@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
1) Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму. Повт.
&1-4, 55, виконати тести на ст. 270.
18.05.2020 – 22.05.2020
1) Постембріональний розвиток людини. &65, ст. 283-284,
д\з: заповнити таблицю «Основні рекомендації щодо збереження репродуктивного
здоров’я людини» ст. 286.
2) Репродуктивне здоров’я. &65 ст. 285. д\з: Як
несприятливі чинники впливають на репродуктивне здоров’я людини? (відповідь
письмово)
12.05.2020 – 15.05.2020
1) Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції. &64, ст. 281-282, виконати самостійну роботу з ілюстрацією ст. 282.
04.05.2020 – 08.05.2020
1) Статеві клітини. Запліднення. &63, ст. 277, &64 ст. 279, запитання 9 ст. 278, запитання 7 ст. 282 (письмово).
2) Менструальний цикл. Вагітність. &63, ст. 276, &64, ст. 280-281., запитання 7 ст. 278, запитання 9 ст. 282 (письмово).
Відповіді надсилати на мою адресу voloshina_55@ukr.net ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв’язку:zakrevagalina@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020 1.Тема: Запліднення.ВагітністьДжерела інформації:Параграф 64Домашнє завдання. Опрацюй запитання до параграфа 64
12.05.2020 – 15.05.2020
1.Тема: Профілактика захворювань ендокринної системи
Джерела інформації:
Параграф 58
Відеоурок :https://www.youtube.com/watch?v=SqZ5XZwoUyo
Домашнє завдання. Опрацюй
запитання до параграфа 58
Виконай завдання на сторінці 256
1.Рекомендації та обґрунтування
2.Завдання на зіставлення
2.Тема: Взаємодія регуляторних систем
Джерела інформації:
Параграфи55-58
Відеоурок : відео Модуль 5. Людина. Заняття 14: Гомеостаз організму. Нервовай гуморальна регуляція
Домашнє завдання. Узагальнення з
теми:"Ендокринна система. Залози
внутрішньої та змішаної секреції" Пройти тестові завдання на сторінці курсу https://course.besmart.study/course/z.
04.05.2020 – 08.05.2020
1.Тема: Ендоринна система
Джерела інформації:
Параграфи 55-56
Відеоурок : Ендокринна система 8 клас
Домашнє завдання. Заповни таблицю
«Порівняльна характеристика нервової, гуморальної та імунної регуляції»
на с.244 підручника
2.Тема: Залози внутрішньої та змішаної секреції
Джерела інформації:
Параграф 57
Відеоурок :Ендокринна система. Залози внутрішньої і зовнішньої секреції
Домашнє завдання. Опрацюй запитання до параграфа 57ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Інформатика
|
Електронна адреса для зворотного зв’язку: gloriya_24@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
ЗАВДАННЯ 18.05.2020 – 22.05.2020 ЗАВДАННЯ 12.05.2020 – 15.05.2020 ЗАВДАННЯ 04.05.2020 – 08.05.2020 ЗАВДАННЯ ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв’язку: gloriya_24@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
ЗАВДАННЯ 18.05.2020 – 22.05.2020 ЗАВДАННЯ 12.05.2020 – 15.05.2020 ЗАВДАННЯ 04.05.2020 – 08.05.2020 ЗАВДАННЯ ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ)
======================================
(ІІ група) Учитель: Бреус С.П.Електронна адреса для зворотного зв`язку: physics_@ukr.net НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ>>>8-Б клас |
Електронна адреса для зворотного зв’язку: gloriya_24@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
==================================================ЗАВДАННЯ 18.05.2020 – 22.05.2020 ЗАВДАННЯ 12.05.2020 – 15.05.2020 ЗАВДАННЯ 04.05.2020 – 08.05.2020 ЗАВДАННЯ
|
Алгебра
|
Зворотня адреса: oksana.teslenko76@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема: Повторення.Квадратні
рівняння
№38.5, №38.9
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема: Повторення.Підсумкова
контрольна робота
§4,6,7 повторити,№32.8,
№ 32.13, №37.8.
Завдання до контрольної роботи будуть у
вайбері в п'ятницю
12.05.2020 – 15.05.2020
Тема: Повторення.Раціональні
вирази
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ySWDCinSfwo
§4 повторити,ст.97,
№14.6(1-3), ст.102, №15.2, ст.109, № 16.4, ст.122, №18.2
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема: Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій
Відеоурок:
§7,пункт 42,43 повторити,самостійна робота скину у групу в вайбері
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв’язку: shelestnv@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання: Підсумкова
контрольна робота
термін виконання
– до 22.05.
12.05.2020 – 15.05.2020
Тема для опрацювання: Раціональні
рівняння як математичні моделі реальних ситуацій
Джерела інформації: підручник §3 п.23
Виконати завдання: Надіслати борги за
попередні тижні (оцінка на порядок нижча) термін виконання – до 18.05.
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання: Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій
Джерела інформації: підручник §3 п.23
Виконати завдання: термін виконання – до 13.05. https://prnt.sc/sb3dom
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв`язку - o.kornienko25@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020 12.05.2020 – 15.05.2020 12.05 №781 №784 04.05.2020 – 08.05.2020
04.05 ст.182 розібрати приклади 2 і 3.
№777 №778
05.05 №779 №780
|
Геометрія
|
Зворотня адреса: oksana.teslenko76@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема: Повторення. Розв'язування
прямокутних трикутників
§5 повторити №25.13, №25.14
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема: Повторення. Підсумкова
контрольна робота
§5,6 повторити №23.21, №24.13, №25.19.
Завдання до контрольної роботи будуть у
вайбері в четвер
12.05.2020 – 15.05.2020
Тема: Чотирикутники.Подібність
трикутників
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos
§2, §4 повторити ст.46,№8.5, ст.52, №9.5, ст.59, №10.6, 10.12
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема: Площі чотирикутників
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NnX4LIgZju8
§6, пункт 28,29 повторити,самостійна робота скину у групу в вайбері
|
Електронна адреса для зворотного зв’язку: shelestnv@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання: Підсумкова
контрольна робота
термін
виконання – до 22.05.
12.05.2020 – 15.05.2020
Тема для опрацювання:Площа трапеції
Джерела інформації: підручник §4 п.23
Виконати завдання: Надіслати борги за
попередні тижні (оцінка на порядок нижча) термін виконання – до 18.05.
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання:Площа трапеції
Джерела інформації: підручник §4 п.23
|
Електронна адреса для зворотного зв`язку - o.kornienko25@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020 КОНТРОЛЬНА РОБОТА ВИКОНАНУ РОБОТУ НАДІСЛАТИ ДО 20.05.2020р 12.05.2020 – 15.05.2020 12.05 №829 №831 04.05.2020 – 08.05.2020
05.05 №806 №807
07.05 №808 №813
|
Фізика
|
Електронна адреса зворотного зв`язку : physics_13@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
ЗАВДАННЯ>>> ТУТ 18.05.2020 – 22.05.2020 ЗАВДАННЯ>>> ТУТ 12.05.2020 – 15.05.2020 1.Урок в програмі ZOOM 13.05 о 12год 30хв. Перевірка знань в програмі Classtime 2 Розв'язування задач 3..Розв'язати кросворди, скласти пазли, у програмі LearningAppsза індивідуальним погіном і паролем
04.05.2020 – 08.05.2020
1.Урок в програмі ZOOM 05.05
2.Урок 64 Види самостійних газових розрядів. 3.Виконати тест. Код від вчителя 849381,о 12год 30хв Передивитись відео "Види самостійних розрядів" Презентація . Вивчити § 40 виконати до 12.05 до 12:00 |
Електронна адреса для зворотного зв`язку: physics_@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
28.05.2020 ТЕМА:ПІДСУМКОВИЙ УРОК. 26.05.2020 ТЕМА:ЗАХИСТ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ. Теми проектів ст.226 18.05.2020 – 22.05.2020 21.05.2020 ТЕМА:ПІДСУМКОВА РОБОТА в Сlasstime початок о 14:00 год код сесії 2635QM 19.05.2020 ТЕМА:РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. Самостійна робота в Сlasstime початок о 14:00 год код сесії E5YN9N 12.05.2020 – 15.05.2020 14.05.2020 ТЕМА:САМОСТІЙНИЙ І НЕСАМОСТІЙНИЙ РОЗРЯДИ В ГАЗАХ 12.05.2020 ТЕМА:ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ У ГАЗАХ 04.05.2020 – 08.05.2020 07.05.2020 ТЕМА:РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. 05.05.2020 ТЕМА:Застосування електролізу ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв`язку: physics_@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
29.05.2020 Тема :Повторіть матеріал параграфі 21 - 33. Зверніть увагу на короткі підсумки параграфів, згадайте правила та формули.28.05.2020
Тема :
підсумки параграфів, згадайте правила та формули.
27.05.2020
Тема :
підсумки параграфів, згадайте правила та формули.
26.05.2020
Тема :
підсумки параграфів, згадайте правила та формули.
25.05.2020
Тема :Контрольна робота з теми «Робота і потужність електричного струму.Електричний струм в різних середовищах»
1. Повторіть матеріал параграфі 33 - 40. Зверніть увагу на короткі підсумки параграфів, згадайте правила та формули. 2. Зробіть контрольну роботу 25. 05. 2020 р. 13.00 – 14.00 за посиланням:https://vseosvita.ua/test/start/zqz353 Проходити тестування можна лише один раз у чітко визначений час. Фото роботи не надсилати.Бажаю успіхів!
22.05.2020
Тема :Розв’язування задач.
Ознайомтеся з розв’язками задач вправи 38 (4,5) за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gssdrKXCcGQ 3. Розв’яжіть задачі: № 1. Скільки срібла осіло на катоді електролізної установки, якщо процес електролізу тривав 10 хв, а сила струму складала 25 А? (В: 16,8г). № 2. За який час на катоді електролітичної ванни виділиться 40 г хрому, якщо електроліз проходить за сили струму 25 А? 4. Надішліть фото роботи на e-mail: physics_@ukr.net
21.05.2020
Тема :Повторення .Електричний струм в газах. Види самостійних газових розрядів.
1. Повторіть параграфи 39-40. Зверніть увагу на короткі підсумки параграфів. 2. Перегляньте відео уроку за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=KeYjwybtTNI https://www.youtube.com/watch?v=EH0qNJfLPrY 3. Продумайте відповіді на контрольні запитання параграфів 39-40.
20.05.2020
Тема : Розв’язування задач.
1. Повторіть параграфи 33- 35. 2. Ознайомтесь з розв’язком задачі № 4 з вправи 33 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Oef329Hm3wo 3. Розв’яжіть задачі: № 1. Скільки енергії ( W = A ) споживає чайник за 5 хв, якщо сила струму в ньому 1,5 А? Чайник підключено до мережі напругою 220 В. В: 99 кДж № 2. Яким є питомий опір матеріалу, з якого виготовлена спіраль нагрівального елемента потужністю 1100 Вт ? Довжина спіралі 24 м, поперечний переріз - 0,12 мм 2 , сила струму в спіралі 5 А. В: 0, 22 ( Ом мм 2) /м ) 4. Надішліть фото роботи на e-mail: physics_@ukr.net
19.05.2020
Тема : Повторення. Електричний струм в металах та рідинах
1. Повторіть параграфи 36,37. Зверніть увагу на короткі підсумки в кінці параграфів. 2. Перегляньте відео по темі уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9aF-xOlwonI https://www.youtube.com/watch?v=dvJRfTXBVDM 3. Продумайте відповіді на контрольні запитання до параграфів 36,37.
18.05.2020
Тема :Повторення. Робота і потужність електричного струму.
12.05.2020 – 15.05.20201. Повторіть параграф 36. Дайте відповіді на контрольні запитання. 2. Закріпіть та доповніть вивчений матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mNXSzLlhPYs. 3. Ознайомтесь зі способами розв’язування задач вправи 33 ( 1- 3) за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8Ki1cn3UyeY.
15.05.2020
Тема :РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
14.05.2020
Тема :ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ .УРОК В ПРОГРАМІ
ZOOM 14.05.2020 О 15 ГОД
13.05.2020
Тема :РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
12.05.2020
Тема :ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ .УРОК В ПРОГРАМІ ZOOM
04.05.2020 – 08.05.202012.05.2020 О 15 ГОД 06.05.2020 Тема :ЕЛЕКТРИКА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ 06.05.2020 Тема :ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ .УРОК В ПРОГРАМІ ZOOM 06.05 О 15 ГОД 06.05.2020 Тема :Вплив електричного струму на організм людини 05.05.2020 Тема :ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ .УРОК В ПРОГРАМІ ZOOM 05.05 О 15 ГОД 04.05.2020 Тема :Електричні явища в атмосфері |
Хімія
|
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Джерела інформації: повторити навчальний матеріал з теми «Основні класи неорганічних сполук» - підручник стор. 210 – 213
Завдання: робота
над помилками, допущеними під час написання контрольної роботи. Для аналізу помилок перейти
за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/qdh521 з того ж пристрою, з якого
писали контрольну роботу.
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання: 1) Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та солей.
Вплив на довкілля і здоров’я людини. 2) Контрольна робота №2 (тема «Основні класи неорганічних сполук»).
Джерела інформації: опрацюват觧 25, 31, 36; повторити
навчальний матеріал з теми «Основні
класи неорганічних сполук» -
підручник стор. 210 – 213.
Контроль навчальних
досягнень: виконати тестові завдання за наведеним нижче
посиланням. Увага! Розпочати
тестування можна буде у п’ятницю 22
травня з 12 год. 00 хв. до 12. год. 20 хв. (у інший час посилання не активне). Обов’язково вказати своє прізвище та ім’я. На проходження тесту відводиться 40 хв. з моменту його початку. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші
результати відображаються автоматично, нічого
надсилати не треба. Тест: https://vseosvita.ua/test/start/qdh521
12.05.2020 – 18.05.2020
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування
задач і вправ.
Джерела інформації: повторити §38, друкований зошит урок № 58.
Тест: https://vseosvita.ua/test/start/jgt239
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Джерела інформації: підручник §38, друкований зошит урок № 58.
Виконати завдання: № 2, 4 з уроку № 58, № 4 з уроку № 41(стор. 92
в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник) ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Джерела інформації: повторити навчальний матеріал з теми «Основні класи неорганічних сполук» - підручник стор. 210 – 213
Завдання: робота
над помилками, допущеними під час написання контрольної роботи. Для аналізу помилок перейти
за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/qdh521 з того ж пристрою, з якого
писали контрольну роботу.
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання: 1) Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та солей.
Вплив на довкілля і здоров’я людини. 2) Контрольна робота №2 (тема «Основні класи неорганічних сполук»).
Джерела інформації: опрацюват觧 25, 31, 36; повторити
навчальний матеріал з теми «Основні
класи неорганічних сполук» -
підручник стор. 210 – 213.
Контроль навчальних
досягнень: виконати тестові завдання за наведеним нижче
посиланням. Увага! Розпочати
тестування можна буде у п’ятницю 22
травня з 12 год. 00 хв. до 12. год. 20 хв. (у інший час посилання не активне). Обов’язково вказати своє прізвище та ім’я. На проходження тесту відводиться 40 хв. з моменту його початку. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші
результати відображаються автоматично, нічого
надсилати не треба. Тест: https://vseosvita.ua/test/start/qdh52112.05.2020 – 15.05.2020
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування задач і вправ.
Джерела інформації: повторити §38, друкований зошит урок № 58.
Тест: https://vseosvita.ua/test/start/jgt239
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Джерела інформації: підручник §38, друкований зошит урок № 58.
Виконати завдання: № 2, 4 з уроку № 58, № 4 з уроку № 41(стор. 92) в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник).
|
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
25.05.2020 – 29.05.2020
Джерела інформації: повторити навчальний матеріал з теми «Основні класи неорганічних сполук» - підручник стор. 210 – 213
Завдання: робота
над помилками, допущеними під час написання контрольної роботи. Для аналізу помилок перейти
за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/qdh521 з того ж пристрою, з якого
писали контрольну роботу.
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання: 1) Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та солей.
Вплив на довкілля і здоров’я людини. 2) Контрольна робота №2 (тема «Основні класи неорганічних сполук»).
Джерела інформації: опрацюват觧 25, 31, 36; повторити
навчальний матеріал з теми «Основні
класи неорганічних сполук» -
підручник стор. 210 – 213.
Контроль навчальних
досягнень: виконати тестові завдання за наведеним нижче
посиланням. Увага! Розпочати
тестування можна буде у п’ятницю 22
травня з 12 год. 00 хв. до 12. год. 20 хв. (у інший час посилання не активне). Обов’язково вказати своє прізвище та ім’я. На проходження тесту відводиться 40 хв. з моменту його початку. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші
результати відображаються автоматично, нічого
надсилати не треба. Тест: https://vseosvita.ua/test/start/qdh52112.05.2020 – 15.05.2020
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування задач і вправ.
Джерела інформації: повторити §38, друкований зошит урок № 58.
Тест: https://vseosvita.ua/test/start/jgt239
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Джерела інформації: підручник §38, друкований зошит урок № 58.
Виконати завдання: № 2, 4 з уроку № 58, № 4 з уроку № 41(стор. 92) в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник).
|
Київщинознавство
|
Електронна адреса для зворотного зв`язку :
vita_gulenko77@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема для опрацювання. Підсумковий урок .
Виконати завдання. Повторити вивчене за рік
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання. Мовні особливості
населеного пункту. Перекази нашого краю.
Виконати завдання: Записати діалекти Київщини. Перекази нашого краю.
12.05.2020 – 18.05.2020
Тема для опрацювання. Регіональні особливості Київщини
Виконати завдання: Записати етнографічні особливості нашого краю.
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання. Народна педагогіка.
Виконати завдання: Записати давні способи виховання і навчання дітей
|
Електронна адреса для зворотного зв`язку :
vita_gulenko77@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема для опрацювання. Підсумковий урок .
Виконати завдання. Повторити вивчене за рік
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання. Мовні особливості населеного пункту. Перекази нашого краю.
Виконати завдання: Записати діалекти Київщини. Перекази нашого краю.
12.05.2020 – 18.05.2020
Тема для опрацювання. Регіональні особливості Київщини
Виконати завдання: Записати етнографічні особливості нашого краю.
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання. Народна педагогіка.
Виконати завдання: Записати давні способи виховання і навчання дітей
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв`язку :
vita_gulenko77@ukr.ne
25.05.2020 – 29.05.2020
Тема для опрацювання. Підсумковий урок .
Виконати завдання. Повторити вивчене за рік
18.05.2020 – 22.05.2020
Тема для опрацювання. Мовні особливості населеного пункту. Перекази нашого краю.
Виконати завдання: Записати діалекти Київщини. Перекази нашого краю.
12.05.2020 – 18.05.2020
Тема для опрацювання. Регіональні особливості Київщини
Виконати завдання: Записати етнографічні особливості нашого краю.
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема для опрацювання. Народна педагогіка.
Виконати завдання: Записати давні способи виховання і навчання дітей
|
Трудове навчання/технології
|
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
Розділ 2: Технологія побутової
діяльності та самообслуговування
Міні-проект 1: Моя зачіска
Технологія: технологія догляду зачіски
Тема для опрацювання: Види зачісок залежно від форми обличчя. Засоби для
догляду за волоссям.
Проект 2: Мій одяг – мій імідж
Технологія: технологія добору одягу та взуття і догляду за ними.
Тема для опрацювання: Види одягу та взуття. Догляд за одягом та взуттям.
Підсумок
роботи за рік.
https://history.vn.ua/pidruchniki/tereschuk-labor-training-service-types-of-work-8-class-2016/24.php
Виконати
завдання: Лабораторно-практична робота
Визначення
типу обличчя та добір відповідної зачіски:
https://history.vn.ua/pidruchniki/hodzicka-labor-training-8-class-2016/18.php
Творче
завдання на вибір:
1. Дізнайся,
які стилі підліткового та юнацького одягу сьогодні в моді. Добери одяг
відповідно до стилю, який тобі найбільше сподобався.
2.
Скориставшись інформаційними джерелами, підготуй презентацію «Сучасні види
одягу».
3. Підготуй
повідомлення про один із сучасних молодіжних стилів у одязі (преппі, хіпстер,
треш, японська вулична мода - Лоліта).
4. Підготуй
розповідь про сучасний одяг в українському стилі.
УВАГА!!!
Ці теми (крайні в цьому навчальному
році) – це міні-проекти ( БЕЗ ВИРОБІВ). Далі – узагальнення навчального
матеріалу і виставлення оцінок за семестр і за рік.
12.05.2020 – 15.05.2020
Проект 5: Заколка для волосся
Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Остаточна обробка виробу. Захист проекту
Практична робота: Підготовка виробу до захисту проекту. Захист проекту
Джерела інформації: https://www.pinterest.com/pin/567805465496450270/
Виконати завдання: Провести остаточну обробку виробу. Підготувати виріб до захисту проекту.
04.05.2020 – 08.05.2020
Проект 5: Заколка для волосся
Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Техніка виготовлення заколки.( хлопці – ваш варіант). Робота над проектом.
Практична робота: Робота по виготовленню заколки. .( хлопці – ваш варіант)
Джерела інформації: https://www.pinterest.com/pin/567805465496450270/
Виконати завдання: Працювати над виготовленням виробу та підготовкою проекту.
Увага! Хлопці замість заколки можуть оздобити інший виріб, наприклад, рамку для фото тощо.
|
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
Розділ 2: Технологія побутової
діяльності та самообслуговування
Міні-проект 1: Моя зачіска
Технологія: технологія догляду зачіски
Тема для опрацювання: Види зачісок залежно від форми обличчя. Засоби для
догляду за волоссям.
Проект 2: Мій одяг – мій імідж
Технологія: технологія добору одягу та взуття і догляду за ними.
Тема для опрацювання: Види одягу та взуття. Догляд за одягом та взуттям.
Підсумок
роботи за рік.
https://history.vn.ua/pidruchniki/tereschuk-labor-training-service-types-of-work-8-class-2016/24.php
Виконати
завдання: Лабораторно-практична робота
Визначення
типу обличчя та добір відповідної зачіски:
https://history.vn.ua/pidruchniki/hodzicka-labor-training-8-class-2016/18.php
Творче
завдання на вибір:
1. Дізнайся,
які стилі підліткового та юнацького одягу сьогодні в моді. Добери одяг
відповідно до стилю, який тобі найбільше сподобався.
2.
Скориставшись інформаційними джерелами, підготуй презентацію «Сучасні види
одягу».
3. Підготуй
повідомлення про один із сучасних молодіжних стилів у одязі (преппі, хіпстер,
треш, японська вулична мода - Лоліта).
4. Підготуй
розповідь про сучасний одяг в українському стилі.
УВАГА!!!
Ці теми (крайні в цьому навчальному
році) – це міні-проекти ( БЕЗ ВИРОБІВ). Далі – узагальнення навчального
матеріалу і виставлення оцінок за семестр і за рік.
12.05.2020 – 15.05.2020
Проект 5: Заколка для волосся
Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Остаточна обробка виробу. Захист проекту
Практична робота: Підготовка виробу до захисту проекту. Захист проекту
Джерела інформації: https://www.pinterest.com/pin/567805465496450270/
Виконати завдання: Провести остаточну обробку виробу. Підготувати виріб до захисту проекту.
04.05.2020 – 08.05.2020
Проект 5: Заколка для волосся
Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Техніка виготовлення заколки.( хлопці – ваш варіант). Робота над проектом.
Практична робота: Робота по виготовленню заколки. .( хлопці – ваш варіант)
Джерела інформації: https://www.pinterest.com/pin/567805465496450270/
Виконати завдання: Працювати над виготовленням виробу та підготовкою проекту.
8-Б клас (хлопці) ДО 20.05.2020
Проєкт №4: Світильник.
.Д.З. Виготовити кольоровий ескіз ,проєкт за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
18.05.2020 – 22.05.2020
Розділ 2: Технологія побутової
діяльності та самообслуговування
Міні-проект 1: Моя зачіска
Технологія: технологія догляду зачіски
Тема для опрацювання: Види зачісок залежно від форми обличчя. Засоби для
догляду за волоссям.
Проект 2: Мій одяг – мій імідж
Технологія: технологія добору одягу та взуття і догляду за ними.
Тема для опрацювання: Види одягу та взуття. Догляд за одягом та взуттям.
Підсумок
роботи за рік.
https://history.vn.ua/pidruchniki/tereschuk-labor-training-service-types-of-work-8-class-2016/24.php
Виконати
завдання: Лабораторно-практична робота
Визначення
типу обличчя та добір відповідної зачіски:
https://history.vn.ua/pidruchniki/hodzicka-labor-training-8-class-2016/18.php
Творче
завдання на вибір:
1. Дізнайся,
які стилі підліткового та юнацького одягу сьогодні в моді. Добери одяг
відповідно до стилю, який тобі найбільше сподобався.
2.
Скориставшись інформаційними джерелами, підготуй презентацію «Сучасні види
одягу».
3. Підготуй
повідомлення про один із сучасних молодіжних стилів у одязі (преппі, хіпстер,
треш, японська вулична мода - Лоліта).
4. Підготуй
розповідь про сучасний одяг в українському стилі.
УВАГА!!!
Ці теми (крайні в цьому навчальному
році) – це міні-проекти ( БЕЗ ВИРОБІВ). Далі – узагальнення навчального
матеріалу і виставлення оцінок за семестр і за рік.
12.05.2020 – 15.05.2020
Проект 5: Заколка для волосся
Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Остаточна обробка виробу. Захист проекту
Практична робота: Підготовка виробу до захисту проекту. Захист проекту
Джерела інформації: https://www.pinterest.com/pin/567805465496450270/
Виконати завдання: Провести остаточну обробку виробу. Підготувати виріб до захисту проекту.
04.05.2020 – 08.05.2020
Проект 5: Заколка для волосся
Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Техніка виготовлення заколки.( хлопці – ваш варіант). Робота над проектом.
Практична робота: Робота по виготовленню заколки. .( хлопці – ваш варіант)
Джерела інформації: https://www.pinterest.com/pin/567805465496450270/
Виконати завдання: Працювати над виготовленням виробу та підготовкою проекту.
Увага! Хлопці замість заколки можуть оздобити інший виріб, наприклад, рамку для фото тощо
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Основи здоров'я
|
Електронна адреса для зворотного зв’язку:onoprienki2002@gmail.com
Тема уроку»Інформаційна безпека держави.»
Д.З. пар 28 .ст.174.
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема уроку: «Комп’ютерна безпека .Безпека в інтернеті.»
Д.З. Опрацювати § 28.
|
Електронна адреса для зворотного зв’язку:onoprienki2002@gmail.com
Тема уроку»Інформаційна безпека держави.»
Д.З. пар 28 .ст.174.
04.05.2020 – 08.05.2020
Тема уроку: «Комп’ютерна безпека .Безпека в інтернеті.»
Д.З. Опрацювати § 28.
|
Електронна адреса для зворотного зв’язку:onoprienki2002@gmail.com
Тема уроку»Інформаційна безпека держави.»
04.05.2020 – 08.05.2020Д.З. пар 28 .ст.174.
Тема уроку: «Комп’ютерна безпека .Безпека в інтернеті.»
Д.З. Опрацювати § 28. ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Мистецтво
|
Електронна адреса для зворотного зв’язку:
inna_515@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Стилі та напрями в різних видах мистецтва. 18.05.2020 – 22.05.2020 Романтизм і реалізм у мистецтві. Д/З: ст 268- 270.(письмово) 12.05.2020 – 15.05.2020 Українське мистецтво( продовження) Д/З: ст 262- 267 завд 3 -4 письмово. 04.05.2020 – 08.05.2020
Тема:Українське мистецтво.
Д/З ст 256-267, детально
дослідити вид мистецтва,
який найбільше зацікавив.
|
Електронна адреса для зворотного зв’язку:
inna_515@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Стилі та напрями в різних видах мистецтва. 18.05.2020 – 22.05.2020 Романтизм і реалізм у мистецтві. Д/З: ст 268- 270.(письмово) 12.05.2020 – 15.05.2020 Українське мистецтво( продовження) Д/З: ст 262- 267 завд 3 -4 письмово. 04.05.2020 – 08.05.2020
Тема:Українське мистецтво.
Д/З ст 256-267, детально
дослідити вид мистецтва,
який найбільше зацікавив.
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Електронна адреса для зворотного зв’язку:
inna_515@ukr.net
25.05.2020 – 29.05.2020
Стилі та напрями в різних видах мистецтва. 18.05.2020 – 22.05.2020 Романтизм і реалізм у мистецтві. Д/З: ст 268- 270.(письмово) 12.05.2020 – 15.05.2020 Українське мистецтво( продовження) Д/З: ст 262- 267 завд 3 -4 письмово. 04.05.2020 – 08.05.2020
Тема:Українське мистецтво.
Д/З ст 256-267, детально
дослідити вид мистецтва,
який найбільше зацікавив.
ЗАВДАННЯ >>>23.03.2020-30.04.2020(2-7 ТИЖДЕНЬ) |
Миронівський акдемічний ліцей №3 /ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ/
8 кл.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар