Індивідуальне навчання

25.05.2020 – 29.05.2020
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
v  9А правознавство
Опрацювати§24  
8Б історія України
Опрацювати§31 п.4 уміти переказувати
18.05.2020 – 22.05.202
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
Клас: 8           
Тема для опрацювання: 1) Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини. 2) Контрольна робота №2 (тема «Основні класи неорганічних сполук»).
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=1cuOWFaB5m8
 Клас: 9       
Тема для опрацювання: Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. Контрольна робота №2 (підсумкова).
Джерела інформації: 1) опрацювати § 35, друкований зошит урок № 62; 2) повторити навчальний матеріал з теми «Початкові поняття про органічні сполуки».

Контроль навчальних досягнень: виконати тестові завдання за наведеним нижче посиланням. Увага! Розпочати тестування можна буде у четвер 21 травня з 12 год. 00 хв. до 12 год.30 хв. (у інший час посилання не активне). Обов’язково вказати своє прізвище та ім’я. На проходження тесту відводиться 40 хв. з моменту його початку, кількість завдань -13. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші результати відображаються автоматично, нічого надсилати не треба. Тест: https://vseosvita.ua/test/start/jzt935
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Клас: 6
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
Міні-проект 1: Охайне житло
Технологія: технологія догляду за житлом.
 Тема для опрацювання: Особливості прибирання житла. Мийні засоби та інструменти для прибирання житла.
Практична робота: Ознайомлення з видами мийних засобів та інструментів для прибирання житла.
Проект 2: Здоров’я та краса мого волосся.
Технологія: технологія догляду за волоссям
Тема для опрацювання: Типи волосся. Зовнішній вигляд волосся та стан здоров’я людини. Підсумок роботи за рік.
Практична робота: Особливості догляду за волоссям.
Виконати завдання: Ознайомитись з видами мийних засобів та інструментів для прибирання житла.
Джерела інформації: https://subject.com.ua/textbook/work/6klas_1/20.html
Посилання на відео:https://www.youtube.com/watch?v=2JTPR0nRMkI
12.05.2020 – 15.05.2020
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
v  9А правознавство
Опрацювати§21 завдання 8 ст.156 виконати письмово.  
         8Б історія України

Опрацювати§29 завдання 2 ст.221 виконати письмово 
===============================================================
Хімія АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
Клас: 8                
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування задач і вправ.
Джерела інформації: повторити §38, друкований зошит урок № 58.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc&t=211s
Тест: https://vseosvita.ua/test/start/jgt239

 Клас: 9          
Тема для опрацювання: Контроль навчальних досягнень з теми «Початкові поняття про органічні сполуки». Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
Джерела інформації: підручник стор.164, 190, 217, 218, друкований зошит уроки № 37 – 57 (повторити); опрацювати § 34, друкований зошит урок №61.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=buVtCN2JUWg
Контроль навчальних досягнень: виконати тестові завдання за наведеним нижче посиланням. Увага! Розпочати тестування можна буде у п’ятницю 15 травня з 11 год. 30 хв. до 12 год. (у інший час посилання не активне). Обов’язково вказати своє прізвище та ім’я. На проходження тесту відводиться 30 хв. з моменту його початку. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші результати відображаються автоматично, нічого надсилати не треба.

Тест: https://vseosvita.ua/test/start/mns046
================================================================
Предмет: Трудове навчання. Технології.
Вчитель: Крутоголов Н.Л.
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
 Клас: 6
Проекту № 9: Прикраса  із стрічок
Основна технологія: технологія виготовлення виробів у техніках роботи зі стрічками
Додатковаі технікаи квілінг , оригамі (рекомендую  для хлопців).
Тема для опрацювання: Техніка виготовлення прикраси.
Практична робота: Виготовлення прикраси.
Остаточна обробка виробу. Захист проекту.
Виконати завдання: Виготовити прикрасу. Підготувати проект до захисту.
================================================================
04.05.2020 – 08.05.2020
Предмет: Трудове навчання. Технології.
Вчитель: Крутоголов Н.Л.
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
Клас: 6
Проекту № 9: Прикраса  із паперу (квілінг)
Основна технологія: технологія виготовлення виробів у техніках роботи зі стрічками
Додатковаі технікаи квілінг , оригамі (рекомендую  для хлопців).
Тема для опрацювання: Вибір та обгрунтування теми проекту (виду прикраси з квілінгу). Планування роботи з виконання проекту.
Практична робота:  Проектування прикраси методом фантазування або біоформ. Графічне зображення.(кольоровій ескіз виробу) Добір конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення прикраси.
Клас: 8
Проект 2: Заколка для волосся.
Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів
Тема для опрацювання: Остаточна обробка виробу. Захист проекту.
Практична робота: Оздоблення виробу. Самоконтроль якості. Підготовка проекту до захисту. Захист проекту
Клас: 9
Проект №2: Вироби для власних потреб
Тема для опрацювання: Остаточна обробка виробу.  Презентація виробу.Захист проекту.
Практична робота: Оздоблення  виробу( скриньки). . Самоконтроль якості. Підготовка проекту до захисту. Захист проекту
=======================================================
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
v 9А правознавство
Опрацювати§19-20  
8Б історія України
Опрацювати§29
============================================================
Хімія АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
Клас: 8     
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Джерела інформації: підручник §38 друкований зошит урок № 58.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc&t=211s
Виконати завдання: № 2, 4 з уроку № 58, № 4 з уроку № 41(стор. 92) в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).

 Клас: 9     
Тема для опрацювання: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах (практична робота № 5). Повторення і узагальнення з теми «Початкові поняття про органічні сполуки». Навчальні проекти.
Джерела інформації: підручник стор.164, 190, 217, 218, друкований зошит уроки № 37 – 57 (повторити).
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=DChujscyEWY

  1. Використання полімерів: еколого-економічний аспект.
  2. Екотрофологія – наука про екологічно-безпечне харчування.
  3. Виготовлення мила з мильної основи.
  4. Дослідження хімічного складу їжі.
  5. Хімічний склад жувальних гумок.
  6. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
  7. Друге життя паперу.
  8. Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).
  9. Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.
  10.  Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.


27.04.2020 – 30.04.2020
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
Клас: 8   
Тема для опрацювання: Загальні способи добування оксидів, основ, кислот і солей.
Джерела інформації: підручник §§ 26, 30, 34, 36, друкований зошит уроки № 56 та № 57.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=vBbqBt1qMx8
Виконати завдання: № 2  з уроку № 56, № 1, 2 та тести з уроку № 57 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).
 Клас: 9   
Тема для опрацювання: Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
Джерела інформації: підручник §33, друкований зошит уроки № 57 та № 60.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=lkUVr8rN7Ek

===============================================================
Предмет: Трудове навчання. Технології.

Вчитель: Крутоголов Н.Л.
Клас: 6
Проект  №8: Брелок
Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру.
Додаткова технологія : технологія роботи з полімерним пластиліном.
Тема для опрацювання: З’єднання деталей виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проекту.
Практична робота:  Виготовлення та оздоблення брелка. Остаточна обробка виробу. Підготовка до захисту проекту.
================================================================
v  Індивідуальне навчання 9А правознавство
Опрацювати§17-18 та виконати практичне заняття 4 ст.139(заповнити таблицю)
8Б історія України
Опрацювати§28 ст.202-206

Виписати у зошит  якими були особливості розвитку ку льтури України  
=================================================================
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
04.05.2020 – 08.05.2020
8-Б клас
Тема: Стиль-реалізм
 Д/З ст 239-245 питання  3.
04.05.2020 – 08.05.2020
6-В клас
Тема:Побутовий жанр. 
Д/З: Створити побудову побутового жанру.
27.04.2020 – 30.04.2020
Тема:Тематичний натюрморт.
 Д/З:Виконати простий натюрморт(техніка довільна).

21.04.2020-24.04.2020
Індивідуальна форма навчання .Основи здоров’я
21.04.2020
6 клас Тема уроку: «Проживання у промисловій зоні .Види небезпечних промислових об’єктів..»
Д.з . Опрацювати §28.
27.04.2020.
Тема уроку : «Безпека руху велосипедистів.»
Д.з. 29 параграф.
8 клас  21.04.2020
Тема уроку: «Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму.»
Д.З. Опрацювати §27.172 завд. 3- письмово.
27.04.2020
Тема уроку: «Інформаційна безпека. Вплив ЗМІ на здоров’я.»
Д.З. Опр.пар.28. 
9 клас  21.04.2020
Тема уроку: «Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді.»
Д.З. Опрацювати пар.26,дати відповіді на запит. В кінці пар. (усно)
27.04.2020
Тема уроку: «Сучасний комплекс безпеки. Безпека як потреба людини.»
Д.з. пар.27 .Завд .ст135 (останнє)
==================================================================.
Трудове навчання
8 клас Проєкт №4: Світильник. До 20.05.2020.
.Д.З.  Виготовити кольоровий ескіз ,  за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.

https://www.youtube.com/watch?v=tIkMnVDVnTE
====================================================================
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
 Клас: 8      (ІВ.)
Тема для опрацювання: Розв’язування задач і вправ.
Джерела інформації: повторити: підручник § 35, друкований зошит урок № 52.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=i1vposFVy6g
Виконати завдання: № 7 та тести з уроку № 52, тести з уроку № 53 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).
Клас: 8     ( ІІВ)
Тема для опрацювання: Застосування вуглекислого газу в промисловості, сухий лід, шкідливість вуглекислого газу для здоров’я .
Конспект:
Харчова промисловість:
виробництво газованих напоїв (мінеральна вода)
для виробництва сухого льоду;
для охолодження, заморожування і зберігання харчових продуктів.
Металургія:
продування вуглекислим газом ливарних форм;
під час виробництва алюмінію.
Протипожежні властивості:
ефективно зупиняє процес горіння.
У парфумерії:
при виготовленні парфумів.
Медицина:
при проведенні відкритих операцій (для заморозки та антисептичного впливу);
стерилізація медичного обладнання та матеріалів.
Сільське господарство:
для створення штучного дощу;
для позакореневого підживлення;
для створення газового середовища у овочесховищах.               
Вплив на людину
 Вуглекислий газ нетоксичний та вибухобезпечний. При концентраціях понад 5% (92 г / м3) шкідливо впливає на здоров'я людини, так як газ важчий за повітря і може накопичуватись у слабо провітрюваних приміщеннях біля підлоги. При цьому знижується об'ємна частка кисню у повітрі, що може викликати явище кисневої недостатності і задухи.
Виконати завдання: переписати та вивчити конспект.
 Клас: 9  
Тема для опрацювання: Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.
Джерела інформації: підручник §32, друкований зошит урок № 56.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=ZzQRlKKUZKU


=======================================================
Трудове навчання
Клас: 6
( Теми, завдання та рекомендації щодо виконання на період з 13.04 по 17.04 2020 року).
Проект  №8: Брелок
Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру.
Додаткова технологія : технологія роботи з полімерним пластиліном.
Тема для опрацювання: Вибір та обгрунтування теми проекту (виду брелка). Планування роботи з виконання проекту. Графічне зображення виробу.
Практична робота: Графічне зображення(кольоровий ескіз) виробу.

 Клас: 6
( Теми, завдання та рекомендації щодо виконання на період з 21.04 по 24.04 2020 року). 
Проект  №8: Брелок
Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру.
Додаткова технологія : технологія роботи з полімерним пластиліном.
Тема для опрацювання: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для роботи.
Практична робота:  Виготовлення брелка.


========================================================
9А правознавство 
Опрацювати§16 та виконати практичне заняття 4 ст.139(заповнити таблицю) 
8Б історія України 
Опрацювати§27 ст.197-199

Виписати у зошит про гетьмана Павла Полуботка,короткими розповідними реченнями 
_______________________________________________________________________
Образотворче мистецтво/мистецтво
8-В клас
Тема: Живопис і мода класицизму
.Д/З : ст 190-195
8-Б . Тема: ПАМ'ЯТКИ КЛАСИЦИЗМУ. 
Д/З СТ 206-209.
Тема:  РОМАНТИЗМ У ЖИВОПИСІ. 
Д/З:СТ 220-228
9-А . Тема:Телебачення. Фотомистецтво. 
Д/З ст 160-166;168-173.
6-В .
ТЕМА: ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МУЗЕЯМИ. 
Д/З: ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОДИН З МУЗЕЇВ УКРАЇНИ.
13.04.2020 – 17.04.2020
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО/МИСТЕЦТВО
8-В КЛАС
Тема:КЛАСИЦИЗМ .

Д/З:180-189. 
9-А . ТЕМА:КІНЕМАТОГРАФІЧНІ ПРОФЕСІЇ ТА ШКОЛИ. 
Д/З :СТ 134-147
8-Б . Тема:Живопис класицизму.
Д/З ст 190-195. 
6-В .
ТЕМА:ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА.
 Д/З:ОЗНАЙОМИТИСЯ ЗІ ЗВИЧАЯМИ ТА ОБРЯДАМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ.
===========================================================
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
Клас: 8  
Тема для опрацювання: Фізичні та хімічні властивості середніх солей.
Джерела інформації: підручник § 35, друкований зошит урок № 52.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=i1vposFVy6g
Виконати завдання: № 1, 3, 4, 5 урок № 52 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).
 Клас: 9  
Тема для опрацювання: Крохмаль, целюлоза: їхні молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.
Джерела інформації: підручник §31, друкований зошит урок № 55.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=xopZjQT7QoU

Виконати завдання: № 3, 5, 6 урок №55 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).
============================================================
   Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net 
  v Індивідуальне навчання
     9А правознавство
Опрацювати§15 та виконати практичне заняття 4 ст.118
8Б історія України
Опрацювати§27 ст.195-196
Дати відповіді на питання:

-Які утиски ,щодо українських земель запровадив ПетроI
=========================================================
Основи здоров’я.
 Електронна адреса зворотного зв`язку : onoprienki2002@gmail.com
06.04.2020
6 клас Тема уроку: «Пожежна безпека оселі..»
Д.з . Опрацювати §26.
13.04.2020.
Тема уроку : «Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожеж..
Д.з. 27 параграф.
 8 клас  06.04.2020
Тема уроку: «Захист від кримінальних небезпек .Основи самозахисту.»
Д.З. Опрацювати §26.ст.161-163.
13.04.2020
Тема уроку: «Протидія торгівлі людьми .Дитяча безпритульність і бездоглядність..»
Д.З. Опр.пар.26.ст.163-166.
9 клас  06.04.2020
Тема уроку: «Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ.»
Д.З. Опрацювати пар.23,дати відповіді на запит. В кінці пар. (усно)
30.03.2020
Тема уроку: «Запобігання захворювань, які передаються статевим шляхом.»
Д.з. пар.26
Трудове навчання
8 клас Проєкт №4: Світильник.
.Д.З.  Виготовити кольоровий ескіз ,  за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.

https://www.youtube.com/watch?v=tIkMnVDVnTE
==========================================================
06.04.2020 – 10.04.2020
Клас: 6Проект  №7: ПисанкаОсновна технологія: технологія виготовлення писанокТема для опрацювання: Особливості статочної обробки писанки. Зберігання виробу.
Практична робота: Виготовлення писанки. Остаточна обробка виробу.
Клас: 8Проект 2: Заколка для волосся.Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітівТема для опрацювання: Виготовлення оздоблення: створення квіток та листків. Виготовлення заколки. Робота над проектом
Практична робота: Виготовлення оздоблення з квітів та листочків для заколки. Виготовлення заколки. Робота над проектом (оформлення інструктивної карти, реклами).
Клас:9Проект №2: Вироби для власних потреб Тема для опрацювання: Технологічний процес виготовлення виробу. Робота над проектом.Практична робота: Оздоблення скриньки квітковою композицією. Робота над проектом (оформлення інструктивної карти, реклами).
 
Предмет: Хімія (індивідуальне навчання)
Вчитель: Шевченко С.М.
Клас: 8( І В)
Тема для опрацювання: Хімічні властивості амфотерних гідроксидів
Джерела інформації: підручник § 33, друкований зошит стор.121-122.
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=LKu2gAJrpT0
Виконати завдання: № 4 стор. 123, № 7стор. 124, № 1 стор. 119 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).

Клас: 8 (ІІ В)  
Тема для опрацювання Добування вуглекислого газу
Дати відповіді на запитання:
·         Які речовини використовують для добуваня вуглекислого газу у лабораторії?
·         У результаті яких процесів вуглекислий газ утворюється в приролі?

Клас: 9
Тема для опрацювання: Повторення відомостей про вуглеводи (глюкоза, сахароза). Розв’язування задач.
Джерела інформації: повторити: підручник §30, друкований зошит стор. 107, 109-110 
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZU
Виконати завдання: № 2 стор. 107-108, № 6 стор. 109, №4 стор. 111 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).






v 9А правознавство
Опрацювати§12-14 та вирішити тести ст.108-109
8Б історія України
Опрацювати§26 ст.188-190
Дати відповіді на питання:
-Коли і між якими державами тривала Північна війна?
-Які дії Петра I стали відповіддю на союз Івана Мазепи з КарломXII? 
=========================================================
6-В . образотворче мистецтво
ТЕМА: ІСТОРИЧНИЙ ТА БАТАЛЬНИЙ ЖАНР. 
Д/З: ЗОБРАЗИТИ ЕПІЗОД ОДНОГО З ЖАНРІВ.


30.03.2020 – 03.04.2020
Основи здоров’я
Електронна адреса зворотного зв`язку : onoprienki2002@gmail.com
6 клас
30.03.2020.
Тема уроку : «Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Правила користування газовим приладдям , електроприладдям ,водогоном, тепловими мережами ,засобами побутової хімії.
Д.з. 26 пар.
8 клас
30.03.2020
Тема уроку: «Види правопорушень .Поведінка підлітків в разі затримання поліцією.»
Д.З. Опр.пар.25.
9 клас
30.03.2020
Тема уроку: «Запобігання захворювань, які передаються статевим шляхом.»
Д.з. пар.24 завд. ст.118.
Предмет: Трудове навчання. Вчитель: Крутоголов Н.Л
Клас: 6
Проект  №7: Писанка
Основна технологія: технологія виготовлення писанок
Тема для опрацювання: Оздоблення основи писанки.
Практична робота: Виготовлення писанки.



Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М. 
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com/

Клас: 8
Тема для опрацювання: Фізичні  та хімічні властивості основ: розв’язування задач і вправ.
Джерела інформації: підручник § 32 (повторити), друкований зошит стор.101-102, 103-104 (повторити).
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0
Виконати завдання: № 2 стор. 102, № 4, 5 стор. 104, № 11 та тести стор. 109 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).

Клас: 9
Тема для опрацювання: Вуглеводи. Глюкоза, сахароза. їх молекулярні формула, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.
Джерела інформації: підручник §30, друкований зошит стор. 107, 109-110 
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZU
Виконати завдання: № 3 стор. 108, № 2 стор. 110, №5 стор. 111; тести на стор. 109 та 112 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник).
9А основи правознавства
Опрацювати§10-11 завдання 2 письмово.
8Б історія України
Опрацювати §25ст.184-187
Дати відповіді на запитання:
-Хто такий Семен Палій?  
-Чому Семен Палій підняв повстання?
-Якими були наслідки повстання?
=========================================================
6-В . ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
 ТЕМА:МІФОЛОГІЧНА ТЕМА.
 Д/З: ЗОБРАЗИТИ СЮЖЕТ МІФОЛОГІЧНОГО ЖАНРУ.
_______________________________________________________________________________

23.03.2020 – 27.03.2020
ТЕМА:МІФОЛОГІЧНА ТЕМА.
 Д/З: ЗОБРАЗИТИ СЮЖЕТ МІФОЛОГІЧНОГО ЖАНРУ.
=============================================================
Предмет: Хімія 
Вчитель: Шевченко С.М.
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com/
Тема для опрацювання: Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Хімічні властивості нерозчинних у воді основ
Джерела інформації: підручник § 32, друкований зошит стор.101-102, 103-104
Посилання на відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0
Виконати завдання: №1 стор. 102, №1,2,3 стор. 104, тестові завдання стор.103 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник)

Клас: 8 (ІІ варіант)
Тема для опрацювання Властивості вуглекислого газу
Дати відповіді на запитання:
·         Які гази входять до складу повітря?
·         Назвати основні фізичні властивості вуглекислого газу.
·         Чому скіпка гасне в банці з вуглекислим газом?
·         Назвати: а) горючі гази  
                         б) негорючі гази




Клас: 9 
Тема для опрацювання: Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Поняття про жири. Властивості жирів. Мило, його склад, мийна дія
Джерела інформації: підручник §28,29, друкований зошит стор. 103, 104-105 
Посилання на відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=MwZjCwI7CgM
Виконати завдання: № 2,4 та тести стор. 104, № 4,7 стор. 106 в друкованому зошиті (О.Березан   Робочий зошит - посібник)


Предмет: Трудове навчання. 
Вчитель: Крутоголов Н.Л. 
 Клас: 6
Проект  №7: Писанка
Основна технологія: технологія виготовлення писанок
Тема для опрацювання: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для оздоблення писанки.
Практична робота: Підготовка основи писанки до оздоблення.
Індивідиальна форма навчання .Основи здоров’я
Електронна адреса зворотного зв`язку : onoprienki2002@gmail.com

6 клас  23.03.2020
Тема уроку : «Ознаки дружніх ,недружніх та небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насилля в учнівському середовищі.»
 Д.з . Опрацювати §25 ст.141-144.

 8 клас  23.03.2020
Тема уроку: «Правова відповідальність і закони України .Права  і обов’язки неповнолітніх.»
Д.З. Опрацювати §24.


9 клас  23.03.2020
Тема уроку: «Репродуктивне здоров’я молоді .Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні.»
Д.З. Опрацювати пар.23,дати відповіді на запит. В кінці пар. (усно)

Трудове навчання
8 клас Проєкт №4: Світильник.
.Д.З.  Виготовити кольоровий ескіз ,  за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
https://www.youtube.com/watch?v=tIkMnVDVnTE

6-В . ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ТЕМА:БІБЛІЙНА ТЕМА В МИСТЕЦТВІ
 Д/З  ЗОБРАЗИТИ ВІТРАЖ АБО СКУЛЬПТУРУ.
ТЕМА: ШЕВЧЕНКО- ХУДОЖНИК

 Д/З: ОЗНАЙОМИТИСЯ ІЗ КАРТИНАМИ ХУДОЖНИКА.


Немає коментарів:

Дописати коментар