25.05.2020 – 29.05.2020
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
Хімія АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
v 9А правознавство
Опрацювати§24
8Б історія України
Опрацювати§31 п.4 уміти переказувати
18.05.2020 – 22.05.202----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
Клас: 8
Тема для опрацювання: 1) Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та солей.
Вплив на довкілля і здоров’я людини. 2) Контрольна робота №2 (тема «Основні класи неорганічних сполук»).
Джерела інформації: опрацюват觧 25, 31, 36; повторити
навчальний матеріал з теми «Основні
класи неорганічних сполук» -
підручник стор. 210 – 213.
Контроль навчальних досягнень: виконати тестові завдання за наведеним нижче
посиланням. Увага! Розпочати
тестування можна буде у п’ятницю 22
травня з 12 год. 00 хв. до 12. год. 20 хв. (у інший час посилання не активне). Обов’язково вказати своє прізвище та ім’я. На проходження тесту відводиться 40 хв. з моменту його початку. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші
результати відображаються автоматично, нічого
надсилати не треба. Тест: https://vseosvita.ua/test/start/qdh521
Клас: 9
Тема для опрацювання: Місце хімії серед наук про природу, її значення
для розуміння наукової картини світу. Роль хімічної науки для забезпечення
сталого розвитку людства. Контрольна робота №2 (підсумкова).
Джерела інформації: 1) опрацювати
§ 35, друкований зошит урок № 62; 2) повторити навчальний матеріал з теми «Початкові поняття про органічні сполуки».
Контроль навчальних досягнень: виконати тестові завдання за
наведеним нижче посиланням. Увага!
Розпочати тестування можна буде у четвер
21 травня з 12 год. 00 хв. до 12 год.30 хв. (у інший час посилання не активне). Обов’язково вказати своє прізвище та
ім’я. На проходження тесту відводиться 40
хв. з моменту його початку,
кількість завдань -13. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші
результати відображаються автоматично, нічого
надсилати не треба. Тест: https://vseosvita.ua/test/start/jzt935
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Клас: 6
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування
Міні-проект 1: Охайне житло
Технологія: технологія догляду за житлом.
Тема для опрацювання: Особливості прибирання житла. Мийні засоби та інструменти для прибирання житла.
Практична робота: Ознайомлення з видами мийних засобів та інструментів для прибирання житла.
Проект 2: Здоров’я та краса мого волосся.
Технологія: технологія догляду за волоссям
Тема для опрацювання: Типи волосся. Зовнішній вигляд волосся та стан здоров’я людини. Підсумок роботи за рік.
Практична робота: Особливості догляду за волоссям.
Виконати завдання: Ознайомитись з видами мийних засобів та інструментів для прибирання житла.
Посилання на відео:https://www.youtube.com/watch?v=2JTPR0nRMkI
12.05.2020 – 15.05.2020Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
v 9А правознавство
Опрацювати§21 завдання 8 ст.156 виконати
письмово.
8Б історія України
Опрацювати§29 завдання 2 ст.221 виконати
письмово
===============================================================Хімія АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
Клас: 8
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування
задач і вправ.
Джерела інформації: повторити §38, друкований зошит урок № 58.
Тест: https://vseosvita.ua/test/start/jgt239
Клас: 9
Тема для опрацювання: Контроль навчальних досягнень з теми «Початкові
поняття про органічні сполуки». Багатоманітність речовин та хімічних реакцій.
Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
Джерела інформації: підручник стор.164,
190, 217, 218, друкований зошит уроки № 37 – 57 (повторити); опрацювати § 34,
друкований зошит урок №61.
Контроль навчальних досягнень: виконати тестові завдання за
наведеним нижче посиланням. Увага!
Розпочати тестування можна буде у п’ятницю
15 травня з 11 год. 30 хв. до 12 год. (у інший час посилання не
активне). Обов’язково вказати своє прізвище та ім’я. На проходження тесту відводиться 30 хв. з моменту його початку. Зауважте: проходження тесту можливе лише один раз, тому гарно підготуйтеся. Ваші
результати відображаються автоматично, нічого
надсилати не треба.
Тест: https://vseosvita.ua/test/start/mns046
================================================================
Предмет: Трудове навчання. Технології.
Вчитель: Крутоголов Н.Л.
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
Клас: 6
Проекту № 9: Прикраса із стрічок
Основна технологія: технологія виготовлення виробів у техніках роботи зі стрічками
Додатковаі технікаи квілінг , оригамі (рекомендую для хлопців).
Тема для опрацювання: Техніка виготовлення прикраси.
Практична робота: Виготовлення прикраси.
Остаточна обробка виробу. Захист проекту.
Виконати завдання: Виготовити прикрасу. Підготувати проект до захисту.
================================================================
04.05.2020 – 08.05.2020
Предмет: Трудове навчання. Технології.
Вчитель: Крутоголов Н.Л.
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
Адреса зворотного зв'язку: yantalka2@ukr.net
Клас: 6
Проекту № 9: Прикраса
із паперу (квілінг)
Основна
технологія: технологія виготовлення виробів у техніках роботи зі стрічками
Додатковаі
технікаи квілінг , оригамі (рекомендую
для хлопців).
Тема
для опрацювання: Вибір та
обгрунтування теми проекту (виду прикраси з квілінгу). Планування роботи з виконання
проекту.
Практична робота: Проектування прикраси методом фантазування або
біоформ. Графічне зображення.(кольоровій ескіз виробу) Добір конструкційних
матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення прикраси.
Клас:
8
Проект 2: Заколка для волосся.
Основна
технологія: технологія виготовлення штучних
квітів
Тема
для опрацювання: Остаточна
обробка виробу. Захист проекту.
Практична робота: Оздоблення виробу. Самоконтроль якості.
Підготовка проекту до захисту. Захист проекту
Клас:
9
Проект №2: Вироби для власних потреб
Тема
для опрацювання: Остаточна
обробка виробу. Презентація
виробу.Захист проекту.
Практична робота: Оздоблення виробу( скриньки). . Самоконтроль якості.
Підготовка проекту до захисту. Захист проекту
=======================================================
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
============================================================
27.04.2020 – 30.04.2020
=======================================================
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
v 9А правознавство
Опрацювати§19-20
8Б історія України
Опрацювати§29============================================================
Хімія АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com
Клас: 8
Тема для опрацювання: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Джерела інформації: підручник §38 друкований зошит урок № 58.
Виконати завдання: № 2, 4 з уроку № 58, № 4 з уроку № 41(стор. 92) в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник).
Клас: 9
Тема для опрацювання: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах (практична
робота № 5). Повторення і
узагальнення з теми «Початкові поняття про органічні сполуки». Навчальні
проекти.
Джерела інформації: підручник стор.164,
190, 217, 218, друкований зошит уроки № 37 – 57 (повторити).
Виконати завдання: підготувати проект на одну з тем:
- Використання полімерів: еколого-економічний аспект.
- Екотрофологія – наука про екологічно-безпечне харчування.
- Виготовлення мила з мильної основи.
- Дослідження хімічного складу їжі.
- Хімічний склад жувальних гумок.
- Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
- Друге життя паперу.
- Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).
- Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.
- Дослідження достовірності
реклами з погляду хімії.
27.04.2020 – 30.04.2020
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
Клас: 8
Тема для опрацювання: Загальні способи добування оксидів, основ, кислот і солей.
Джерела інформації: підручник §§ 26, 30, 34, 36, друкований зошит уроки № 56 та № 57.
Виконати завдання: № 2 з уроку
№ 56, № 1, 2 та тести з уроку № 57
в друкованому зошиті (О.Березан Робочий
зошит - посібник).
Клас: 9
Тема для опрацювання: Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних
забруднювачів.
Джерела інформації: підручник §33,
друкований зошит уроки № 57 та № 60.
Виконати завдання: № 1 та 4 з уроку № 57, № 1 та 7 з уроку № 60 в друкованому зошиті
(О.Березан Робочий зошит - посібник).
===============================================================
Предмет:
Трудове навчання. Технології.
Вчитель: Крутоголов Н.Л.
Клас: 6
Проект №8:
Брелок
Основна
технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру.
Додаткова
технологія : технологія роботи з полімерним пластиліном.
Тема
для опрацювання: З’єднання
деталей виробу.
Остаточна обробка виробу. Захист проекту.
Практична робота: Виготовлення та оздоблення брелка. Остаточна обробка виробу. Підготовка до захисту
проекту.
================================================================
=================================================================================================================================
v Індивідуальне
навчання 9А правознавство
Опрацювати§17-18 та виконати практичне
заняття 4 ст.139(заповнити таблицю)
8Б історія України
Опрацювати§28 ст.202-206
Виписати у зошит якими були особливості розвитку ку льтури
України
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
04.05.2020 – 08.05.2020
8-Б класТема: Стиль-реалізм
Д/З ст 239-245 питання 3.
04.05.2020 – 08.05.2020
6-В класТема:Побутовий жанр.
Д/З: Створити побудову побутового жанру.
27.04.2020 – 30.04.2020
Тема:Тематичний натюрморт.
Д/З:Виконати простий натюрморт(техніка довільна).
21.04.2020-24.04.2020
Індивідуальна форма навчання .Основи здоров’я
21.04.2020
6 клас Тема уроку: «Проживання у промисловій зоні .Види небезпечних промислових об’єктів..»
Д.з . Опрацювати §28.
27.04.2020.
Тема уроку : «Безпека руху велосипедистів.»
Д.з. 29 параграф.
8 клас 21.04.2020
Тема уроку: «Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму.»
Д.З. Опрацювати §27.172 завд. 3- письмово.
27.04.2020
Тема уроку: «Інформаційна безпека. Вплив ЗМІ на здоров’я.»
Д.З. Опр.пар.28.
9 клас 21.04.2020
Тема уроку: «Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді.»
Д.З. Опрацювати пар.26,дати відповіді на запит. В кінці пар. (усно)
27.04.2020
Тема уроку: «Сучасний комплекс безпеки. Безпека як потреба людини.»
Д.з. пар.27 .Завд .ст135 (останнє)
==================================================================.
Трудове навчання
8 клас Проєкт №4: Світильник. До 20.05.2020.
.Д.З. Виготовити кольоровий ескіз , за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
https://www.youtube.com/watch?v=tIkMnVDVnTE
====================================================================
Предмет: Хімія
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко
С.М.
Клас: 8
(ІВ.)
Джерела інформації: повторити: підручник § 35, друкований зошит урок № 52.
Виконати завдання: № 7 та тести з уроку
№ 52, тести з уроку № 53 в
друкованому зошиті (О.Березан Робочий
зошит - посібник).
Клас: 8 ( ІІВ)
Тема для опрацювання:
Застосування вуглекислого газу в промисловості, сухий лід,
шкідливість вуглекислого газу для здоров’я .
Конспект:
Харчова промисловість:
виробництво газованих напоїв
(мінеральна вода)
для виробництва сухого льоду;
для охолодження, заморожування
і зберігання харчових продуктів.
Металургія:
продування вуглекислим газом
ливарних форм;
під час виробництва алюмінію.
Протипожежні властивості:
ефективно зупиняє процес
горіння.
У парфумерії:
при виготовленні парфумів.
Медицина:
при проведенні відкритих
операцій (для заморозки та антисептичного впливу);
стерилізація медичного
обладнання та матеріалів.
Сільське господарство:
для створення штучного дощу;
для позакореневого підживлення;
для створення газового
середовища у овочесховищах.
Вплив на людину
Вуглекислий газ нетоксичний та
вибухобезпечний. При концентраціях понад 5% (92 г / м3) шкідливо впливає на здоров'я
людини, так як газ важчий за повітря і може накопичуватись у слабо
провітрюваних приміщеннях біля підлоги. При цьому знижується об'ємна частка
кисню у повітрі, що може викликати явище кисневої недостатності і задухи.
Виконати завдання: переписати та вивчити конспект.
Клас: 9
Тема для опрацювання: Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери.
Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.
Джерела інформації: підручник §32, друкований зошит урок № 56.
Виконати завдання: № 1, 2, 5 урок №56
в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник).
Трудове навчання
Клас: 6
( Теми, завдання та
рекомендації щодо виконання на період з 13.04 по 17.04 2020 року).
Проект №8: Брелок
Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру.
Додаткова технологія : технологія роботи з полімерним пластиліном.
Тема для опрацювання: Вибір та обгрунтування теми проекту (виду брелка). Планування роботи з
виконання проекту. Графічне зображення виробу.
Практична робота: Графічне
зображення(кольоровий ескіз) виробу.
Клас: 6
( Теми, завдання та
рекомендації щодо виконання на період з 21.04 по 24.04 2020 року).
Проект №8: Брелок
Основна технологія: технологія виготовлення виробів з бісеру.
Додаткова технологія : технологія роботи з полімерним пластиліном.
Тема для опрацювання: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для роботи.
Практична робота: Виготовлення брелка.
9А правознавство
Опрацювати§16 та виконати практичне заняття 4 ст.139(заповнити таблицю)
8Б історія України
Опрацювати§27 ст.197-199
Виписати у зошит про гетьмана Павла Полуботка,короткими розповідними реченнями
_______________________________________________________________________
Образотворче мистецтво/мистецтво8-В клас
Тема: Живопис і мода класицизму
.Д/З : ст 190-195
8-Б . Тема: ПАМ'ЯТКИ КЛАСИЦИЗМУ.
Д/З СТ 206-209.
Тема: РОМАНТИЗМ У ЖИВОПИСІ.
Д/З:СТ 220-228
9-А . Тема:Телебачення. Фотомистецтво.
Д/З ст 160-166;168-173.
6-В .
ТЕМА: ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МУЗЕЯМИ.
Д/З: ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОДИН З МУЗЕЇВ УКРАЇНИ.
13.04.2020 – 17.04.2020
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО/МИСТЕЦТВО
8-В КЛАС
Тема:КЛАСИЦИЗМ .
Д/З:180-189.
9-А . ТЕМА:КІНЕМАТОГРАФІЧНІ ПРОФЕСІЇ ТА ШКОЛИ.
Д/З :СТ 134-147
8-Б . Тема:Живопис класицизму.
Д/З ст 190-195.
6-В .
ТЕМА:ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА.
Д/З:ОЗНАЙОМИТИСЯ ЗІ ЗВИЧАЯМИ ТА ОБРЯДАМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ.
===========================================================
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
Клас: 8
Тема для опрацювання: Фізичні та хімічні властивості середніх солей.
Джерела інформації: підручник § 35, друкований зошит урок № 52.
Виконати завдання: № 1, 3, 4, 5 урок № 52 в
друкованому зошиті (О.Березан Робочий
зошит - посібник).
Клас: 9
Тема для опрацювання: Крохмаль, целюлоза: їхні молекулярні формули, фізичні властивості,
поширення і утворення в природі.
Джерела інформації: підручник §31, друкований зошит урок № 55.
Виконати завдання: № 3, 5, 6 урок №55 в
друкованому зошиті (О.Березан Робочий
зошит - посібник).
============================================================
Електронна адреса зворотного зв`язку : olga-fedorenko@ukr.net
v Індивідуальне навчання
v Індивідуальне навчання
9А
правознавство
Опрацювати§15 та виконати практичне заняття 4 ст.118
8Б історія України
Опрацювати§27 ст.195-196
Дати відповіді на питання:
-Які утиски ,щодо українських земель запровадив ПетроI ?
=========================================================
06.04.2020 – 10.04.2020=========================================================
Основи здоров’я.
Електронна адреса зворотного зв`язку : onoprienki2002@gmail.com
06.04.2020
6 клас Тема уроку: «Пожежна безпека оселі..»
Д.з .
Опрацювати §26.
13.04.2020.
Тема уроку :
«Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожеж..
Д.з. 27
параграф.
8 клас
06.04.2020
Тема уроку:
«Захист від кримінальних небезпек .Основи самозахисту.»
Д.З.
Опрацювати §26.ст.161-163.
13.04.2020
Тема уроку:
«Протидія торгівлі людьми .Дитяча безпритульність і бездоглядність..»
Д.З.
Опр.пар.26.ст.163-166.
9 клас 06.04.2020
Тема уроку:
«Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ.»
Д.З.
Опрацювати пар.23,дати відповіді на запит. В кінці пар. (усно)
30.03.2020
Тема уроку:
«Запобігання захворювань, які передаються статевим шляхом.»
Д.з. пар.26
Трудове
навчання
8 клас Проєкт
№4: Світильник.
.Д.З. Виготовити кольоровий ескіз , за відомим вам зразком ,виріб за самостійно
обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
https://www.youtube.com/watch?v=tIkMnVDVnTE
==========================================================
Клас: 6Проект
№7: ПисанкаОсновна технологія: технологія
виготовлення писанокТема для опрацювання: Особливості
статочної обробки писанки. Зберігання виробу.
Практична робота: Виготовлення писанки. Остаточна
обробка виробу.
Клас: 8Проект 2: Заколка для волосся.Основна
технологія: технологія виготовлення штучних квітівТема для опрацювання: Виготовлення
оздоблення: створення квіток та листків. Виготовлення заколки. Робота над
проектом
Практична
робота: Виготовлення оздоблення з квітів та
листочків для заколки. Виготовлення заколки. Робота над проектом (оформлення
інструктивної карти, реклами).
Клас:9Проект №2: Вироби для власних потреб Тема для опрацювання: Технологічний
процес виготовлення виробу. Робота над проектом.Практична
робота: Оздоблення скриньки квітковою
композицією. Робота над проектом (оформлення інструктивної карти, реклами).
v 9А правознавство
Предмет: Хімія (індивідуальне навчання)
Вчитель: Шевченко
С.М.
Клас: 8( І В)
Тема для опрацювання:
Хімічні властивості амфотерних
гідроксидів
Джерела інформації: підручник § 33, друкований зошит стор.121-122.
Виконати завдання: № 4 стор. 123, № 7стор. 124, № 1 стор. 119 в друкованому
зошиті (О.Березан Робочий зошит -
посібник).
Клас: 8 (ІІ В)
Тема для опрацювання Добування вуглекислого газу
Джерела інформації: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%96%D0%BE%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B4_%D0%B2%D1%83%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D1%86%D1%8E
Дати відповіді на
запитання:
·
Які речовини використовують для добуваня вуглекислого газу у лабораторії?
·
У результаті яких процесів вуглекислий газ утворюється в приролі?
Клас: 9
Тема для опрацювання: Повторення відомостей про вуглеводи (глюкоза, сахароза).
Розв’язування задач.
Джерела інформації: повторити: підручник §30, друкований зошит стор. 107, 109-110
Виконати завдання: № 2 стор. 107-108, № 6 стор. 109, №4 стор. 111 в
друкованому зошиті (О.Березан Робочий
зошит - посібник).
v 9А правознавство
Опрацювати§12-14 та вирішити тести ст.108-109
8Б історія України
Опрацювати§26 ст.188-190
Дати відповіді на питання:
-Коли і між якими державами тривала Північна війна?
-Які дії Петра I стали відповіддю на союз Івана Мазепи з КарломXII?
=========================================================
6-В . образотворче мистецтво
ТЕМА: ІСТОРИЧНИЙ ТА БАТАЛЬНИЙ ЖАНР.
Д/З: ЗОБРАЗИТИ ЕПІЗОД ОДНОГО З ЖАНРІВ.
30.03.2020 – 03.04.2020
=========================================================
6-В . образотворче мистецтво
ТЕМА: ІСТОРИЧНИЙ ТА БАТАЛЬНИЙ ЖАНР.
Д/З: ЗОБРАЗИТИ ЕПІЗОД ОДНОГО З ЖАНРІВ.
30.03.2020 – 03.04.2020
Основи здоров’я
Електронна адреса зворотного зв`язку : onoprienki2002@gmail.com
6 клас
30.03.2020.
Тема уроку : «Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Правила користування газовим приладдям , електроприладдям ,водогоном, тепловими мережами ,засобами побутової хімії.
Д.з. 26 пар.
8 клас
30.03.2020
Тема уроку: «Види правопорушень .Поведінка підлітків в разі затримання поліцією.»
Д.З. Опр.пар.25.
9 клас
30.03.2020
Тема уроку: «Запобігання захворювань, які передаються статевим шляхом.»
Д.з. пар.24 завд. ст.118.
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com/
6 клас
30.03.2020.
Тема уроку : «Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Правила користування газовим приладдям , електроприладдям ,водогоном, тепловими мережами ,засобами побутової хімії.
Д.з. 26 пар.
8 клас
30.03.2020
Тема уроку: «Види правопорушень .Поведінка підлітків в разі затримання поліцією.»
Д.З. Опр.пар.25.
9 клас
30.03.2020
Тема уроку: «Запобігання захворювань, які передаються статевим шляхом.»
Д.з. пар.24 завд. ст.118.
Предмет: Трудове навчання. Вчитель: Крутоголов Н.Л
Клас: 6
Проект №7: Писанка
Основна
технологія: технологія виготовлення писанок
Тема для опрацювання: Оздоблення основи писанки.
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко
С.М.
Клас: 8
Тема для опрацювання:
Фізичні та хімічні властивості основ: розв’язування
задач і вправ.
Джерела інформації: підручник § 32 (повторити), друкований зошит стор.101-102,
103-104 (повторити).
Виконати завдання: № 2 стор. 102, № 4, 5 стор. 104, № 11 та тести стор. 109
в друкованому зошиті (О.Березан Робочий
зошит - посібник).
Клас: 9
Тема для опрацювання: Вуглеводи. Глюкоза, сахароза. їх молекулярні формула,
фізичні властивості, поширення і утворення в природі.
Джерела інформації: підручник §30, друкований зошит стор. 107, 109-110
Виконати завдання: № 3 стор. 108, № 2 стор. 110, №5 стор. 111; тести на
стор. 109 та 112 в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник).
9А основи правознавства
Опрацювати§10-11 завдання 2 письмово.
8Б історія України
Опрацювати §25ст.184-187
Дати відповіді на запитання:
-Хто такий
Семен Палій?
-Чому Семен Палій підняв повстання?
-Якими були наслідки повстання?
=========================================================
6-В . ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ТЕМА:МІФОЛОГІЧНА ТЕМА.
Д/З: ЗОБРАЗИТИ СЮЖЕТ МІФОЛОГІЧНОГО ЖАНРУ.
=========================================================
6-В . ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Д/З: ЗОБРАЗИТИ СЮЖЕТ МІФОЛОГІЧНОГО ЖАНРУ.
_______________________________________________________________________________
ТЕМА:МІФОЛОГІЧНА ТЕМА.
Д/З: ЗОБРАЗИТИ СЮЖЕТ МІФОЛОГІЧНОГО ЖАНРУ.
=============================================================
Предмет: Хімія
Предмет: Хімія
Вчитель: Шевченко С.М.
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com/
АДРЕСА ДЛЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ`ЯЗКУ : sv.shev65@gmail.com/
Тема для опрацювання: Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Хімічні властивості нерозчинних у воді основ
Джерела інформації: підручник § 32, друкований зошит стор.101-102, 103-104
Виконати завдання: №1 стор. 102, №1,2,3 стор. 104, тестові завдання стор.103 в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник)
Клас: 8 (ІІ варіант)
Тема для опрацювання Властивості вуглекислого газу
Джерела інформації: https://kopilkaurokov.ru/fizika/uroki/vlastivostivughliekisloghoghazuprozoriibiezzapakhuvazhchiizapovitriakal
Дати відповіді на запитання:
· Які гази входять до складу повітря?
· Назвати основні фізичні властивості вуглекислого газу.
· Чому скіпка гасне в банці з вуглекислим газом?
· Назвати: а) горючі гази
б) негорючі гази
Клас: 9
Тема для опрацювання: Вищі
карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Поняття про жири. Властивості жирів. Мило, його
склад, мийна дія
Джерела інформації: підручник §28,29,
друкований зошит стор. 103, 104-105
Виконати завдання: № 2,4 та тести стор.
104, № 4,7 стор. 106 в друкованому зошиті (О.Березан Робочий зошит - посібник)
Предмет: Трудове
навчання.
Клас: 6
Проект №7: Писанка
Основна технологія: технологія виготовлення писанок
Тема для опрацювання: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для оздоблення писанки.
Практична робота: Підготовка основи писанки до оздоблення.
Індивідиальна форма навчання .Основи здоров’я
Електронна адреса зворотного зв`язку : onoprienki2002@gmail.com
6 клас 23.03.2020
Тема уроку : «Ознаки дружніх ,недружніх та небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насилля в учнівському середовищі.»
Д.з . Опрацювати §25 ст.141-144.
8 клас 23.03.2020
Тема уроку: «Правова відповідальність і закони України .Права і обов’язки неповнолітніх.»
Д.З. Опрацювати §24.
9 клас 23.03.2020
Тема уроку: «Репродуктивне здоров’я молоді .Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні.»
Д.З. Опрацювати пар.23,дати відповіді на запит. В кінці пар. (усно)
Трудове навчання
8 клас Проєкт №4: Світильник.
.Д.З. Виготовити кольоровий ескіз , за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
https://www.youtube.com/watch?v=tIkMnVDVnTE
Тема уроку : «Ознаки дружніх ,недружніх та небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насилля в учнівському середовищі.»
Д.з . Опрацювати §25 ст.141-144.
8 клас 23.03.2020
Тема уроку: «Правова відповідальність і закони України .Права і обов’язки неповнолітніх.»
Д.З. Опрацювати §24.
9 клас 23.03.2020
Тема уроку: «Репродуктивне здоров’я молоді .Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні.»
Д.З. Опрацювати пар.23,дати відповіді на запит. В кінці пар. (усно)
Трудове навчання
8 клас Проєкт №4: Світильник.
.Д.З. Виготовити кольоровий ескіз , за відомим вам зразком ,виріб за самостійно обраним зразком чи посиланням з Інтернету.
https://www.youtube.com/watch?v=tIkMnVDVnTE
6-В . ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ТЕМА:БІБЛІЙНА ТЕМА В МИСТЕЦТВІ
Д/З ЗОБРАЗИТИ ВІТРАЖ АБО СКУЛЬПТУРУ.
ТЕМА: ШЕВЧЕНКО- ХУДОЖНИК
Д/З: ОЗНАЙОМИТИСЯ ІЗ КАРТИНАМИ ХУДОЖНИКА.
Д/З ЗОБРАЗИТИ ВІТРАЖ АБО СКУЛЬПТУРУ.
ТЕМА: ШЕВЧЕНКО- ХУДОЖНИК
Д/З: ОЗНАЙОМИТИСЯ ІЗ КАРТИНАМИ ХУДОЖНИКА.
Немає коментарів:
Дописати коментар