Зразок підпису листка (підписуємо на титульній
сторінці)
Контрольна робота
з української мови
учня(-ці) 7-В (Б) класу
Миронівського академічного ліцею №3
П І (у Р.відмінку)
__________________________________________________________
Контрольна робота
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5б.)
1. Від іменників утворено всі прислівники
рядка:
А відтепер,
востаннє, втрьох;
Б занизько,
замолоду, гірко;
В вочевидь, внічию,
зісподу;
Г довіку, вгору,
вволю.
2. При творенні простої форми вищого
ступеня порівняння відбувається чергування в обох прислівниках рядка:
А широко, ясно;
Б довго, вузько;
В чітко, весело;
Г швидко, мудро.
3. Неправильно утворено ступінь порівняння
прислівника:
А найбільш весело;
Б веселіше;
В більш веселіше;
Г найвеселіше.
4. Не можна вживати без не всі прислівники
рядка:
А неабияк, недаром,
невибагливо;
Б незабаром,
нетерпляче, нетепло;
В небагато,
нескучно, нехолодно;
Г невідь-як, невмисно,
нещодавно.
5. Прислівники на о можна утворити від усіх слів рядка:
А навмисний, добрячий, болючий;
Б імовірний, в'юнкий, безуспішний;
В даремний, певний, рішучий;
Г боязкий, гнітючий, терплячий.
6. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
А.
віч-на-віч;
Б. сам-на-сам;
В. вгорі;
Г.
як-небудь.
7. Разом потрібно писати всі прислівники
рядка:
А від/тепер, на/далі, що/року;
Б без/вісти, в/цілому, аби/хто;
В по/волі, до/речі, в/основному;
Г зі/споду, по/суті, по/троє.
8. Із дефісом потрібно
писати всі прислівники рядка:
А По/сімейному, як/небудь, пліч/о/пліч;
Б по/нашому, зі/споду, в/сімох;
В казна/де, чим/дуж, до/краю;
Г десь/то, спід/лоба, до/пізна.
Середній рівень
8. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за
значенням.(за кожну правильну відповідь 0,25 б.)
А
Наперекір.
|
1 Часу.
|
Б
Знічев’я.
|
2 Способу
дії.
|
В Весело.
|
3 Мети.
|
Г Щороку.
|
4 Причини.
|
Д
Праворуч.
|
5 Міри й
ступеня дії.
|
Е Надто.
|
6 Місця.
|
9. Установити відповідність між
прислівниками та ступенями порівняння.(за кожну правильну відповідь 0,25 б.)
А Найлегше.
Б Менш легко.
В Найменш легко.
Г Легше.
|
1 Вищий ступінь порівняння (проста
форма).
2 Вищий ступінь порівняння (складена
форма).
3 Найвищий ступінь порівняння
(проста форма).
4 Найвищий ступінь порівняння
(складена форма).
|
10. До дієслова говорити дібрати й записати прислівники, різні за значенням
(де, коли, чому, як). Указати на розряд прислівників за значенням. (2б.)
10. Записати текст, поширюючи його потрібними за змістом
прислівниками. (1б.)
З одинокої на ціле татарське село
кав’ярні … видно було і море, і сірі піски берега. В одчинені вікна і двері на
веранду … перлась ясна блакить моря.
З моря … дув вітер. Солона прохолода
… принаджувала гостей, і вони тислися до вікон або сідали на веранді. Навіть
хазяїн кав’ярні … стежив за потребами гостей (За М. Коцюбинським).
Високий рівень
11.Написати власне висловлювання (6 речень) на тему: «Як захистити себе від вірусу?». Увести в нього прислівники,
підкреслити їх. (2 бали).
Немає коментарів:
Дописати коментар