"Контрольна робота з української мови"


                                  Зразок підпису листка (підписуємо на титульній сторінці)

Контрольна робота
з української мови
учня(-ці) 7-В (Б) класу
Миронівського академічного ліцею №3
П І (у Р.відмінку)
__________________________________________________________
Контрольна робота
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5б.)
1.  Від іменників утворено всі прислів­ники рядка:
А відтепер, востаннє, втрьох;
Б занизько, замолоду, гірко;
В вочевидь, внічию, зісподу;
Г довіку, вгору, вволю.
2.   При творенні простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергу­вання в обох прислівниках рядка:
А широко, ясно;
Б довго, вузько;
В чітко, весело;
Г швидко, мудро.
3.   Неправильно утворено ступінь по­рівняння прислівника:
А найбільш весело;
Б веселіше;
В більш веселіше;
Г найвеселіше.
4.   Не можна вживати без не всі при­слівники рядка:
А неабияк, недаром, невибагливо;
Б незабаром, нетерпляче, нетепло;
В небагато, нескучно, нехолодно;
Г невідь-як, невмисно, нещодавно.
   5.  Прислівники на о можна утворити від усіх слів рядка:
А навмисний, добрячий, болючий;
Б імовірний, в'юнкий, безуспішний;
В даремний, певний, рішучий;
Г боязкий, гнітючий, терплячий.
    6. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
А. віч-на-віч;
Б.  сам-на-сам;
В. вгорі;
Г. як-небудь.
7.  Разом потрібно писати всі прислів­ники рядка:
А від/тепер, на/далі, що/року;
Б без/вісти, в/цілому, аби/хто;
В по/волі, до/речі, в/основному;
Г зі/споду, по/суті, по/троє.
8.  Із дефісом потрібно писати всі при­слівники рядка:
А По/сімейному, як/небудь, пліч/о/пліч;
Б по/нашому, зі/споду, в/сімох;
В казна/де, чим/дуж, до/краю;
Г десь/то, спід/лоба, до/пізна.


Середній рівень
8. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.(за кожну правильну відповідь 0,25 б.)
А Наперекір.
1 Часу.
Б Знічев’я.
2 Способу дії.
В Весело.
3 Мети.
Г Щороку.
4 Причини.
Д Праворуч.
5 Міри й ступеня дії.
Е Надто.
6 Місця.
 9. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.(за кожну правильну відповідь 0,25 б.)
А Найлегше.
Б Менш легко.
В Найменш легко.
Г Легше.
Вищий ступінь порівняння (проста форма).
Вищий ступінь порівняння (складена форма).
Найвищий ступінь порівняння (проста форма).
Найвищий ступінь порівняння (складена форма).
10. До дієслова говорити дібрати й записати прислівники, різні за значенням (де, коли, чому, як). Указати на розряд прислівників за значенням. (2б.)

10. Записати текст, поширюючи його потрібними за змістом прислівниками.  (1б.)
З одинокої на ціле татарське село кав’ярні … видно було і море, і сірі піски берега. В одчинені вікна і двері на веранду … перлась ясна блакить моря.
З моря … дув вітер. Солона прохолода … принаджувала гостей, і вони тислися до вікон або сідали на веранді. Навіть хазяїн кав’ярні … стежив за потребами гостей (За М. Коцюбинським).
Високий рівень
11.Написати власне висловлювання (6 речень) на  тему: «Як захистити себе від вірусу?». Увести в нього прислівники, підкреслити їх. (2 бали).




Немає коментарів:

Дописати коментар